Ondskapen Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Jeg vil gjerne fikkse slik at men trenger passord får å komme inn i mine dokumenter... Noen programer som fikser dette? Eller er det mulig å gjøre dette uten et program? og hvis, hvordan? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Folder Acces tar seg av dette. dette emnet er tatt opp mange ganger før... søk litt på forummet.. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Emnet er blitt tatt opp mange ganger før, som sagt tidligere i tråden. Søk i forumet eller "Just f///ing google it!" EDIT: Du kan forresten laste ned gratis prøveversjon av Instant Lock her. Veldig bra program. Man kan også låse filer og mapper på CD/DVD stasjoner. Endret 30. september 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 SItter på skolen og har økonimi, men e kan linke til deg når e kommer hjem i halv fire-tiden. Jey! Snart høstferie! Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Da var jeg hjemme, tre minutter for seint. Her er linken din: http://www.newsoftwares.net/folderlock/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå