Garegaupa Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Hei! Eg berre lura på om det er nokon her som har prøva å montere ein Zalman VF700-Cu GPU-kjølar på eit GeForce 7800GT-skjermkort? På Zalman sine sider er denne berre testa på kort opp til 6800 Ultra, men eg meiner å ha sett det ein stad - er ikkje i stand til å finne det att - at nokon har bruka denne på eit 7800GT-kort. Er det nokon som har erfaringar med dette, og evt. kva for eit kort er det de har prøva det på? Lenke til kommentar
jaden Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Jeg bruker denne på mitt XFX 6800GT kort. Kjører den på Silent mode 18,5 db. Den er da så godt som tyst. Den kan manuelt settes opp på normal mode 28.5 db hvor den kjøler litt bedre. Men min duger i silent mode med kortet på 425/1150. selv om det blir litt varmt. Mener 7800GT slipper ut mindre varme enn mitt så det går nok fint Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 OK - takk for opplysninga! Veit du om det er same montering på eit 7800GT-kort som det er på 6800-serien, slik at ein slepp å gjere nokon spesielle krumspring for å få montert kjølaren? Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Har Zalmann VF700-Cu på mitt Gainward 7800GTX. Passet der vertfall, 7800GT er vel sikkert ikke så forskjellig fra GTX. Ev. send mail til Zalmann. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Zalman har nok ikke rukket å teste det ut enda, men som Jaden sider, det går nok bra. 7800 GT / GTX utvikler mindre varme enn forrige generasjon gjorde. Det er slik når alt nytt kommer, ikke alt tilleggsutstyr blir testet med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå