Gå til innhold

Anbefalt spenningsserie: Prison Break


Anbefalte innlegg

Prison Break

 

Denne serien handler om en mann som har blitt uskyldig dødsdømt for et drap på visepresidenten. Han bor på USAs strengeste og best bevoktet fengsel og har kun uker på seg til henrettelsen er et faktum. Alle bevis peker mot ham!

 

Her kommer Michael Scofield inn. Han har laget en plan, og bare det er grunn nok til å følge med på denne serien. Det blir bedre for hver episode. (Vi er på 5. episode nå). Ekstremt nervepirrende og spenningen får pulsen til å nå sitt maksimum opptil flere ganger.

 

Wenwoth Miller er rett og slett genial i den rollen han er tildelt. Får han ikke pris for beste skuespiller, blir jeg nesten overrasket. Det er rett og slett sykt bra gjort av ham.

 

Hovedroller:

Dominic Purcell som Lincoln Burrows (den dødsdømte)

Wentworth Miller som Michael Scofield

 

Offisiell hjemmeside:

http://www.fox.com/prisonbreak/

 

MÅ SEES!

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er vel kanskje feil å si at det er en TV-serie. Bytter navn på tråden. For meg startet følelsen av å være hekta allerede i episode 2. Ikke la dere bli skremt av første episode. Alt kan virke forvirrende, men det er på en måte bakgrunnen for de neste episodene.

 

Bare noen dager igjen til episode 6. *Svette av spenning*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Jeg vil ikke gå så langt som å kalle stormare for fet, men han passer bra i slike lugubre roller. :) Slutning: han er kvapsete :p

 

Prison Break er årets nykommer i mine øyne, gleder meg til å følge showet utover høsten. Er noen fine plotvridninger foreløbig i hvertfall :)

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke gå så langt som å kalle stormare for fet, men han passer bra i slike lugubre roller. :) Slutning: han er kvapsete :p

 

Prison Break er årets nykommer i mine øyne, gleder meg til å følge showet utover høsten. Er noen fine plotvridninger foreløbig i hvertfall :)

Hehe når jeg sa at han var fet mente jeg ikke at han var feit, men at han er en kul skuespiller ;) Det er bare dialekt..

Joda han er litt kvapsete da. Å så er han blitt så gammel nå, men fortsatt ganske kul.

 

Så episode 5 nå!

Utvilker seg i en positiv rettning dette her! Meget gøy underholdning :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...