mandela Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) disablet adblock i firefox og fikk sjokk! har ikke sett hw med annonser på en god stund, styggere enn nå har ikke siden noen gang vært tror jeg. statiske annonser er ikke så ille, men resta. herre gud Endret 23. september 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Guffen Duck Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Må bare bruke Adblocker om man skal kunne lese HW. Men slik blir det når man skal tjene penger. Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er vel ingen som gidderå levere en så bra side som hardware.no uten å få betalt for det, dessuten er reklamen målrettet og mange her vil dra nytte av den i sin jakt på billige produkter.... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Ja, det er endel reklame på Hardware.no og søsternettstedene. Reklamen er en svært viktig inntektskilde for Hardware Online A/S, og uten den ville ikke vi skribenter fått betalt for jobben vi gjør. Hvis vi sammenligner reklamemengden på sidene i HW-nettverket med andre store nettaviser, så ser jeg ikke helt at HW er så ille. Nettet flommer over av reklame, og det er dessverre svært lite man kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 HW.no har heldigvis forskånet oss for de mest intrusive reklamene med lyd samt de annonsene som dekker til deler av siden for så å trekke seg tilbake. Greit sånn de kjører nå. Lenke til kommentar
Jonacatt Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hei, jeg er nye her.. osen legger man til bilde som vise i venstre hjørne? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) HW.no er kjempebra på reklamefronten sammenlignet med andre sider. ingen popups, ingen bevegelige, ingen lyd... sålenge reklamer er ett nødvendig onde for å tjene penger så må jeg si at HW.no løser det på en særdeles elegant måte! 6 tommler opp Endret 23. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) hei, jeg er nye her.. osen legger man til bilde som vise i venstre hjørne? Hei og velkommen så mye til forumet! For å legge til et slikt bilde (avatar), så går du på Kontrollpanel > Endre avatar. Husk at du må følge reglene for avatarer. Når du skal stille et spørsmål, så må du passe på at du poster en ny tråd, ikke i en eksisterende tråd. Når du poster slik som du nå gjorde sporer det tråden bort fra sitt opprinnelige emne. Det er også viktig at du finner riktig forumkategori, som i dette tilfellet vil være Tilbakemeldinger > Tilbakemeldinger om forumet. Håper du får det hyggelig her på forumet! Endret 23. september 2005 av @kd Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Slipper iallfall pop-ups og bannere om slankemidler og naturmedisin, Tickle og "free smileys" som på mange andre sider. Tror ikke på at det mangler forespørsler til redaksjonen om de vil legge ut slike fjotte-reklamer, men det gjør de altså ikke, det er bra. Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Nå er det ein gong slik at ein ikkje kan drive eit gratis nettsted utan reklame, og eg tykkjer ikkje det er så galt med reklame at den på død og liv må bort. Og alternativet til reklame er ville i så fall bli at HW.no blei ei betal-side. Men eg meiner likevel dei kunne spart seg for reklamar med annimasjonar. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Men eg meiner likevel dei kunne spart seg for reklamar med annimasjonar. Min personlige mening er det samme, jeg synes Flash-reklamer er en uting. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hør hør. flash er kult nok i seg selv som ett lite webspill når man kjeder seg men når det blir brukt til å animere reklame, da gjerne med irriterende lyder, så er det mer en nok for å få meg til å spy av irritasjon. Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Det er som regel slik at de som reklamene retter seg mot aner ikke hva Ad-blocker er. så da gjør det stort sett ikke så mye om de er der.. for de plager ikke meg når jeg ikke ser de Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Må bare bruke Adblocker om man skal kunne lese HW. Men slik blir det når man skal tjene penger. For ett utsagn! Hvordan tror du hardware.no-nettverket ville vært uten noen form for inntekter? De som skriver her tjener ikke akkurat FETT med penger da, det er veldig frivillig å være med her! Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 personlig bruker jeg mest forumet og til tider prisguiden, leser sjelden artiklene og testene her. uansett, statisk reklame synes jeg er mye bedre enn animasjon. jaja, måtte bare få det ut. over og ut Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hva med å opprette enn "abonnement"-tjeneste hvor det går an å betale X kr i mnd for reklame-fri hw.no? Da støtter man hw.no samtidig som man med god samvittighet slipper all reklamen Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 hehe, leser VGnett og skvetter av lyden som skråler ut av "sorround-anlegget" når jeg er uheldig og holder musa over den teite flash-reklamen! TAKK HW.NO for at dere IKKE har slik reklame:) ( BTW, blitt fristet av "anim-gif-reklamen" mange ganger ) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg syns reklamen er fin jeg, får jo ofte gode tilbud via dem. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Synes ikke man skal klage på den reklamen som er her. Den er jo også stort sett rettet mot oss brukere, det vil si datautstyr og div moro ting. Og ingen lyd Er jo neste ikke mulig å lese vg mer, sitter å scroller nedover, drar musepekeren over en reklame og hvis man da sitter med headsett på seg så er det jo et mildt hjerteinnfark som kommer hoppende nesten hver gang... Synes da etter min mening at reklamen som er på hw.no er helt kurrant, plager meg faktisk ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 Da støtter man hw.no samtidig som man med god samvittighet slipper all reklamen jeg har god samvittighet allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå