krister461 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Fortsetter en diskusjon fra den tråden: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=473478&hl= Jada-jada har tatt min avatar, og påstår at han ikke har gjort det! Min avatar: Jada-jada sin: Det kan selvfølgelig være at noen andre har tatt avataren min, og lagt den ut på internett et sted, men i så fall skal Jada-jada få vise hvor! Lenke til kommentar
Momo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Om en K på blå bakgrunn faller inn under noen som helst for form for ånsdverk så har du muligheten til å anmelde. :!: Hvis ikke så må du bare la det skje. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Mitt fornavn begynner på K og jeg fant denne på nettet, men husker ikke vilken side dette var. Jeg skjønner ikke problemet heller jeg da? Du er da så si aldri inne på bærbar forumet tydligvis og jeg har hatt denne avataren i 1mnd nå, og er veldig aktiv der... Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er godt mulig at han har tatt avataren din, men jeg tviler på at det i såfall er gjort med vilje, det er ikke noe poeng med å kopiere en annens avatar. Det følger ikke med noen status av den grunn... Kall meg gjerne rar/dum/merkelig e.l. men hva er poenget med å lage engen tråd pga. noen har lik avatar som deg? På en annen side er det bare en enslig "K" på bildet, og det kan da umulig være noe problem å lage noe i samme stilen, kanskje til og med bedre(!). Hvis det er noe han gjør for å plage deg er det vel noe du bør ta opp med vedkommende, evt. kontakte høyere makter på forumet. God morgen! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Det første jeg ville ha gjort er å anmelde hendelsen :!: yeah right.. har dere ikke noe annet å finne på en tidlig torsdagsmorgen? kansje jeg også skal stjele den siden etternavnet mitt begynner på K.. Alright.. var jo smart jo Edit: Og nå kommer el-asso å for å stenge håper jeg Endret 22. september 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Joda, er kanskje ikke så mye å lage styr for... Men, jeg har laget denne avataren selv...hans avatar er 100% lik (dvs. ikke tilfeldigvis laget på samme måten)....jeg har aldri lagt ut avataren andre steder på nettet, så det må jo være her den stammer fra! jeg har nesten 350-innlegg på bærbare forumet, uten at det har noe å si i denne sammenhengen... Personlig så bruker jeg avataren til å kjenne igjen hvem som har skrevet hvilke poster når jeg scanner igjennom de...jeg har også hatt avataren min i over tre år, så jeg vil tro det er en del som kjenner meg igjen på den... edit: nei, har ikke så mye bedre å ta meg til idag! Endret 22. september 2005 av krister461 Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er kutyme og ikke bruke andres avatar. Problemet er nå løst, avataren er fjernet og Jada-Jada er bedt om å finne sin egen. Det er forøvrig noe som tas på pm, evt. med en moderator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg