H&Dfanatic Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Jeg har dette mercury kabinettet og er ikke fornøyd. (selv om det er iskaldt 90% av tiden) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PXEC7104HBK Det jeg lurer på er om den Thermaltake Midi Tower Sopranos Black fungere som en bedre avløser? Jeg har støysvake komponeter i mitt kabinett nå og vil gjerne ha det mindre støyende. Det var litt dumt å kjøpe kabinett med hull i døra da.. http://www.psdata.no/ps.asp?it=112083&mlevel=070300 Det jeg trenger plass til er 2 dvd stasjoner en aero viftestyring som tar to 5,25 plasser. 2 hardisker og ellers det vanlige kabelsurre som blir i et viftekjølt system. Vis viftene bråker for mye så har jeg mitt nåværenede kabinett fylt opp med 1. 120 mm papst 18db vifte og 4. 80 mm 9db og kan derfor overføres, men er ikke helt stor luftflyt med de små 80mm. Det jeg vektlegger er: Plass og støy. ( men hvem gjør vel ikke det ) Vil gjerne ha svar om svakheter og styrken til dette kabinettet..... Takker på forhånd. Fant akkurat dette kabinettet http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCATRIO1BB noen som har noe av samme type.. Endret 21. september 2005 av H&Dfanatic Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 lurer på det samme har bestilt kabinettet allerede though Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Si ifra om erfaringer når du får det er du grei.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Si ifra om erfaringer når du får det er du grei.. oki! i will.. er foresten ikke kommet inn på lager på komplett enda sku komme i dag (ubekreftet) men det står der bare enda Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 Kunne du når du får kabinettet fått målt hvor mye plass det er innafor dekselet. Har lyst til å ha denne innafor dekslet... http://www.3dfxcool.no/product_info.php?cP...products_id=649 Som du ser på bilde ligger volum knappen langt ut jeg lurer derfor på om det passer på dette kabinettet.... skal poste noen andre steder om det er noen som vet akkurat hvor lang den er.... Lenke til kommentar
Heisenberg88 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er vl ikke så veldig stille, har det selv, men veit ikke helt hva som bråker Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Det er vl ikke så veldig stille, har det selv, men veit ikke helt hva som bråker kommer helt ann på hardwaren.. cpu vifte, skjermkortvifte og harddisk er de største støymakerene.. seff kan jeg måle:).. har selv en viftestyring som jeg tviler STERKT på at passer Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 åå.. nå blir jeg forbanna.. kommer ikke inn komplett før om en uke og det er ubekreftet også jeg vill ha det nåå har sett gjennom flere nettsider, ingen av de jeg vill handle oss har det inne Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er 6 butikker som har det inne i prisguiden.. MPX er vel grei nok butikk tror jeg? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Er 6 butikker som har det inne i prisguiden..MPX er vel grei nok butikk tror jeg? MPX har den ikke inne.. det står det i prisguiden menn ikke på siden deres.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) en kompis av meg hat tt soprano og det er helt greit. men de medfølgene viftene er ganske så bråkette av seg.. .selv har jeg et tt tsunami og fikk i sta aero cool gatewatch jeg og.. men! DEN PASSA IKKE, med døra på.. pga volum bryteren.og pga de liksom"smarte" løsningene til tt med"Skinner" så står den litt" ut" av kabinette.. så skal skjere til viftestyringa litt i morra for at den skal passse.. den derre "vantec" nexsus passer desiert ikke.. hadde noe lignene i mitt tsunami men da dog uten den pene front døra.. Endret 25. september 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Mr Nauz kunne du ha posta bilde av hvordan du kutter til for at Gatewathen skal passe?? Ellers lurer jeg på om han kompisen din har hatt viftestyring på thermaltake viftene i kabbiset. Hvordan det påvirker volumet/støyen ved å stille viftene ned? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Mr Nauz kunne du ha posta bilde av hvordan du kutter til for at Gatewathen skal passe?? Ellers lurer jeg på om han kompisen din har hatt viftestyring på thermaltake viftene i kabbiset. Hvordan det påvirker volumet/støyen ved å stille viftene ned? ehh så ikke posten før jeg var ferdig men fikk tatt et bilde.. som forklarer hva jeg gjorde.. hehe men du finner det nokk ut selv! slik jeg gjorde det var at jeg tok baufila og sagde vekk"det blå" slik at jeg fikk dytta den langt nokk inn.. tok også og bøyde ned hjørnene(rødt).. så fikk dytta den lengre inn og får lukket igjen døra:) han har ikke vifte styring.. men tror viftene er ganske like som de som var i mitt.. prøvde ut kunn den 92mm vifta som fulgte med(før jeg bytte til papst og MIST) med viftestyring.. og den ble lyden dempa en hel del på! Endret 25. september 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 (endret) så fikk etter litt "Omskjering" satt inn viftestyringa men den ble litt skeiv pga at hele styringa er litt for stor for tt tsunami(se bilde). men det fiksa jeg opp ved å ta 2stk små gummi klemmer og putte i mellom viftestyringa og toppen..(der det er kryss) den ble da ganske rett.. Endret 25. september 2005 av mr.nauz Lenke til kommentar
H&Dfanatic Skrevet 26. september 2005 Forfatter Del Skrevet 26. september 2005 Gjorde du noe med volum knappen? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Gjorde du noe med volum knappen? volumknappen var nå helt intakt på det siste bildet der iallefall.. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 nei volumknappen er der som den skal men om jeg ikke hadde "kutta ned på styringa" så hadde den butta.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 nei volumknappen er der som den skal men om jeg ikke hadde "kutta ned på styringa" så hadde den butta.. butta? Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 nei volumknappen er der som den skal men om jeg ikke hadde "kutta ned på styringa" så hadde den butta.. butta? hehe hadde ikke fått lukket igjen døra da... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 nei volumknappen er der som den skal men om jeg ikke hadde "kutta ned på styringa" så hadde den butta.. butta? hehe hadde ikke fått lukket igjen døra da... oki:P.. men tror du en slik vill passe i ett soprano?: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå