Overklokk Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hei, Da er jeg igang med en ny Singelstager. Den blir utstyrt med en 9ccm kompressor og en Mach 2 evap. Håpet er å klare ca -30c load med den, men jeg vet ikke om kompressoren er sterk nok til dette enda Dette blir en show unit med sotet plexi etc.... bygger den bare for fun så jeg selger den nok unna når den er ferdig for å finansiere nye prosjekt Her er noen bilder av bygget så langt: Hva tror folket? kan dette bli noe kult? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ser fin ut foreløbig, ser nesten ut som noe jeg kunne tenkt meg Lenke til kommentar
galskab Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 kan bli kult og stilig drit bra overklokk Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 kan bli kult og stilig drit bra overklokk Med litt neon lys inne i kassa etc kan dette bli ganske bra tror jeg Lenke til kommentar
Killer_Dementia Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Najs Burde fått gravert inn en fet logo i plexien på langsiden da sånn at alle ser hvem som har skrudd den sammen Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Najs Burde fått gravert inn en fet logo i plexien på langsiden da sånn at alle ser hvem som har skrudd den sammen hehe kanskje det gitt Vi får se hvordan denn blir... blir den bra og noen vil ha slike så kan det tenkes at jeg bygger flere av den Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ser bra ut, men hva skal du med den etter det dær andre du lagde ? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva er målene på kassen, og hvor mye tror den vil veie ca.? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jøss, gøyalt! Men er ikke den kondensatoren litt puslete da? Synes den ser ganske liten ut, men den er kanskje stor nok? Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Ser bra ut, men hva skal du med den etter det dær andre du lagde ? hehe denne bygger jeg bare for gøy Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Jøss, gøyalt!Men er ikke den kondensatoren litt puslete da? Synes den ser ganske liten ut, men den er kanskje stor nok? Den er nok stor nok til denne lille kompressoren, men om jeg setter inn en større kompressor må den byttes til en større Jeg har ikke helt bestemt meg enda for hvor heftig jeg skal bygge denne uniten Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hva er egentlig fasekjøling? Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jøss, gøyalt!Men er ikke den kondensatoren litt puslete da? Synes den ser ganske liten ut, men den er kanskje stor nok? Kondensator? Mulig det er velidg like skrimåter på dette, men det er vel sånne "elektronikk dingser"? Ser bra ut Overklokk! *sjekk mail'en din* Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Neida, det er ikke feil (så vidt jeg vet) å betegne "radiatoren" som kondensator i en fasekjølingsoppstilling, selv om ordet også kan bety en duppeditt for elektronikk også. Endret 16. september 2005 av Skrue Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Neida, det er ikke feil (så vidt jeg vet) å betegne "radiatoren" som kondensator i en fasekjølingsoppstilling, selv om ordet også kan bety en duppeditt for elektronikk også. Kondensator eller Kondenser blir den kalt Lenke til kommentar
Sink Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Fett! håper du får det ryddig og fint inne i kassa Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Fett! håper du får det ryddig og fint inne i kassa Det blir ikke lett men jeg skal prøve det ja Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 måtte bare ha denne i mine inlegg hehe, jeg å dette komemr til å både bli å se bra ut stå på Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ser veldig bra ut:) Hvor lang tid bruker du sånn ca på noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå