Gå til innhold

Totaltslakt av kjærlighetsbrev


ttd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, hvor mange retningslinjer brøt du med denne posten mon tro :hmm:

 

Flaming - Check

Uthenging - Check

Masing om skrivefeil/Formuleringsfeil - Check

 

Sikker en del mer også, men det forteller sikkert moderatoren som stenger tråden deg :thumbup:

 

Edit: Om ikke skrivefeil så i allefall formuleringsfeil...

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

P-in-P: Snakker du om meg?

 

1. Flaming. Jeg har da ikke flamet noen, muligens har jeg VIST flaminga noen andre har gjort. Dessuten er "flaminga" et resultat av at forfatteren ba om kritikk på eget verk.

 

2. Uthenging. Hvem henger jeg ut? Han som ba om kritikk og fikk det?

 

3. Masing om skrivefeil. Det er ivertfall ikke noe JEG gjør...

 

edit: Skal mod. stenge denne blir han vel nødt til å stenge den orginale tråden også.

 

Kan godt fjerne link til org. tråd hvis dette hjelper...

Endret av Nemo}
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Når du lager en egen tråd for å slakte det slik som du gjør kaller jeg det flaming/uthenging og jeg er nokså sikker på at han ville ha kritikk på hvordan diktet var og ikke hvordan du/vi tolket hans handlinger og ønsker...

Hva med å undersøke bitte litt?

Det var ikke trådstarter som 'slaktet' 'brevet' som du så fint omtaler det.

 

Jeeeez, flame-tøs.

Lenke til kommentar

Jeg antar at alle som har vært borte i søk-funksjonen klarer å finne frem til den originale tråden om de har et enormt behov, og tar derfor sjansen på å avsløre meg selv som forfatteren av dette visstnok sjikanerende innlegget.

 

Jeg var litt usikker på om jeg skulle poste innlegget, men endte åpenlyst opp med å gjøre det, resonnementet var som følger;

-den første setningen i det originale innlegget mitt er egentlig en god oppsummering av alt jeg sier i dette innlegget; dette er på ingen måte et angrep på brukeren, jeg har intet mot bruker og jeg menter intet vondt med innlegget mitt -- det skulle være rimelig klart ut fra denne setningen at det jeg skriver ikke bør tas ille opp

-når brukeren spør om kritikk av en tekst, må det være lov å påpeke skrivefeil. Å ikke gjøre det ville være som å unngå å kommentere at en person har satt opp en 33,3MHz CPU som en del av et oppsett i "hjelp, jeg skal ha ny PC"-forumet.

-innlegget mitt er faktisk konstruktivt, trådstarter i den originale tråden får egentlig en god del råd, tips og hint som absolutt kan være verdt å følge -- i motsetning til majoriteten av innlegg i den originale tråden

-jeg angrep ikke på noe punkt brukeren, men fokuserte utelukkende på det som ble skrevet i brevet, og det som kunne trekkes ut fra dette. Personangrep pleier vel vanligvis å gå på at man i stedet for å diskutere sak går over til å diskutere person, gjør det ikke?

-det nærmeste en faktisk kommer direkte flaming av personer i innlegget er der jeg spør om jeg heller burde vært journalist i ukeblader -- en refleksjon over at jeg faktisk skriver lange kritikker av kjærlighetsbrev på hw.no; altså er det et personangrep på meg selv, om det er et personangrep

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...