sofarot Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 ja? Jeg elsker deg. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 dreit meg ut her om dagen på skolen >< Satt å skulle tegne noen, også var det ei jente som satt og "poserte" for klassen. også blei tegninga mi så stygg, og jeg sa litt for høyt "faen detta er den styggeste tegningen jeg noen gang har laget" hu lo litt da, og jeg sa rett etterpå: uhm, mente det ikke sånn da. btw- det skrives sagt, ellers blir det sakt, som i sakte fart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Jeg er ulykkelig med deg og ulykkelig uten deg." Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Det må nesten bli alt det jeg ikke har sagt Kan egentlig ikke huske å ha sagt noe dumt, noe jeg angrer på... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Ikke i kveld kjære, jeg har vondt i hodet." Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 (endret) "Ikke i kveld kjære, jeg har vondt i hodet." *Plukker opp en stor, tung gjenstand og sikter på hodet* Gjorde det enda vondere etterpå? Spørsmålet var ikke helt lett å svare på, det er sikkert mye dumt jeg har sagt men angrer ikke på noe som helst. Det var... edit: Kanskje jeg bare maser for mye. Endret 6. september 2005 av Dasset Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Du er støvete, skal jeg feie over deg" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Du er støvete, skal jeg feie over deg" :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Du er støvete, skal jeg feie over deg" :!: Prøvde det trikset i sjekketråden.(ikke lurt når vedkommende vet du allerede har dame ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 I got hoe's,I got hoe's,i got hoe's in different area codes. for å si det sånn,jeg fikk meg en skikkelig bitch slap! Lenke til kommentar
chil Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Du er støvete, skal jeg feie over deg" fy faen! Den MÅ BRUKES! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 uhm.... Hatt tre idag.... Den ene var vell noe sånn: Du er så jævli nuub.....de andre er enda verre. Men den første var jo tull Lenke til kommentar
hølands_gutt Skrevet 6. september 2005 Forfatter Del Skrevet 6. september 2005 ja vel... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 Drit i han, han er en dust. Det er vansklig å trøste jenter som nettopp har gjort det slutt med gutten. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. september 2005 Del Skrevet 6. september 2005 "Jeg hater deg ikke, men det vil ikke si at jeg ikke har litt lyst til å drepe deg." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå