Passasjer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 4. Rene telletråder ("Hva hører du på nå?") er forbudt.Poster i tråder av type "Hvilket punkband liker du best" skal være begrunnet. Jeg innrømmer først som sist, idè er hentet fra VG's forum. Hvilke sanger synes du er perfekte? Dvs. sanger der du ikke ville gjort om på noe, som i dine ører er 100% perfekte, 99% holder ikke Mine - *Tool - Aenima *Tool - Schism *Tool - Sober *QOTSA - Go with the flow *QOTSA - Auto Pilot *QOTSA - You Think I Ain't Worth A Dollar, But I Feel Like A Millionaire *QOTSA - First It Giveth *QOTSA - A Song For the Dead/Deaf *QOTSA - Someone's in the Wolf *QOTSA - The Blood is Love *Tool - Stinkfist *Opeth - Deliverance *Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation *Underwolrld - Everything Everything (regner hele albumet som en plate) *Chemical Brothers - Hold Tight London *Faith No More - Midlife Crisis Det er de jeg kommer på nå Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Uttallige sanger av Kings Of Convenience ihvertfall! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Veldig uenig med de fleste tool-sangene. Men må si Third Eye er litt mer enn 100% faktisk Meeen... Pink Floyd - Echoes OG Bike Jethro Tull - Thick as a Brick OG Aqualung Neil Young - Like a Hurrica OG Cortez the Killer Slenger på fler siden. Lekse er morroororororo NIZZEN Endret 5. september 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Satyricon - Mother North Jeff Buckley - Hallelujah Pain of Salvation - Pilgrim Incubus - Pardon Me Anorexia Nervosa - Drudenhaus Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Last Christmas - Wham! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Last Christmas - Wham! HAHAH ja fy faen..der sa du det! Den er knall. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Iron Maiden - Brave New World og Only the Good Die Young Motörhead - Line in the Sand Jethro Tull - Aqualung og Hot Night in Budapes Manowar - Brothers of Metal Old Mans Child - Return of the Night Creature og Phantom of Mortem Tales Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Lumsk - Ormin Lange + + + Lenke til kommentar
havfal Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jethro Tull - Thick as a Brick og Aqualung Iron Maiden - Brave New World Kaizers Orchestra - Djevelens Orkester og Maestro Coldplay - Speed of Sound og A Rush of Blood to the Head med flere Endret 18. januar 2007 av Imposter Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Oasis - Wonderwall Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Uff, dette gir jeg opp. Kommer til å skifte halle lista imorgen uansett... Men må få med at det var et par perler på trådstarters liste... (Wham er jo også <3 ) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) EDIT: I ettertid så har jeg kommet frem til at det jeg skrev her var lite gjennomtenkt og er overhode ikke sikker på om noen av sangene fortjener status som "perfekt", men senere i tråden så postet jeg "Björk - Play Dead", den holder jeg forsatt på. Endret 21. november 2005 av TLZ Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Armin van Buuren - Blue Fear 2003 Bon Jovi - These Days Coldplay - Clocks Dimmu Borgir - Eradication Instincts Defined DJ Tiësto - Suburban Train Ferry Corsten - Sweet Sorrow (The Thrillseekers Remix) Filter - Take A Picture Kent - 747 Nu NRG - Bonsai Opeth - Deliverance Stonegard - The White Shaded Lie The Mars Volta - Cicatriz ESP Tomonari & Tommy Pi - C Sharp 2004 (Alphazone Remix) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jeff Buckley - Hallelujah Hmm, den versjonen jeg har synes jeg han drar ut slutten litt for mye. Burde ha avsluttet før. Scorpions - Wind of Change Dire Straits - Brothers In Arms Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 (endret) Jøss, jeg var ikke alene om denne sangen. Det var den første jeg tenkte på da jeg så tittelen. Dimmu Borgir - Kings of the Carnival Creation Utenom den så har jeg ikke hørt noen sanger som her helt perfekt. Har noen 95-98% på lager, men de duger ikke i denne tråden. Endret 5. september 2005 av CurSe Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 System of a Down - Roulette og System of a Down - Lost in Hollywood. Dette er de to eneste sangene jeg aldri har mislikt, og jeg har likt en god stund. De fleste andre sanger synes jeg er perfekte en uke eller to, før jeg er lei dem. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Pink Floyd - Echoes The Doors - The End Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Har ikke noe å utsette på Burzum - Dunkelheit. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 system F - Out Of The Blue Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Tool - Pushit Tool - H. Tool - Schism Deftones - Fist - Imo en av de mest undervurderte sangene fra Deftones Vet av noen flere, men det der må være top4 lista <3 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Altfor mange, liste kommer utover kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg