petterg Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Denne kommer to uker senere enn lovet, men den kommer i hvertfall. (Tekram's webside var nede helt frem til tirsdag denne uken, så jeg fikk ikke tak i driverene jeg trengte.) Den ble så lang at jeg velger å legge den med som pdf-fil. (Håper det går å legge ved pdf filer i forumet.) Den er ment for folk som vil ha litt ekstra ytelse og sikkerhet i forhold til en vanlig instalasjon. Den er absolutt ikke egnet for folk som ikke vet forskjellen på PC og harddisk. xp_install.pdf Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Bra jobba Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Det var et skikkelig godt stykke arbeid du har gjort der petterg Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 2. september 2005 Rapporter Del Skrevet 2. september 2005 Damn, god guide. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 3. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Siden det stadig er spørsmål om emnet burde den kanskje legges som sticky på forumet? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 3. september 2005 Rapporter Del Skrevet 3. september 2005 Raporterer den jeg Lenke til kommentar
petterg Skrevet 15. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Har oppdaget en "bug" i guiden. Når man partisjonerer i windows blir partisjon 1 stående som en FAT16 partisjon når man velger at den ikke skal formateres. Dette skaper litt bokstavtilordningsproblemer til partisjonene under instalasjonen. Man trenger å gjøre den til en partisjonstype DOS og Windows ikke forstår, eller skjule partisjonen. Windows har så vidt jeg vet ingen måte å skjule partisjoner på uten tredjeparts programmer. Man kan da, etter å ha lagd alle partisjoner slette nr 1, slik at det blir tom plass. Man kan senere opprette ny partisjon i den tomme plassen. (Eller hoppe over å lage den om man ikke regner med å ha nytte av den.) Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Det må jeg si var bra jobba! Er mange som maser på meg for å legge inn XP osv på nytt, men nå kan jeg jo gi dem denne manualen så greier de det sjøl. Ære og berømelse til deg!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå