Boralis Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Her kan alle skriv inn en god vits eller gåte, Får starte litt pent. Vet du hva som står på døren til sedbanken ?? TAKK FOR AT DU KOM. Endret 24. september 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hva sa sneglen når den satt på ryggen til skilpadden? - Weeeeeeeeee!! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Per: Vet du adressen til Ole? Karl: Nei, men jeg kan skrive han et brev å spørre. ehehe Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Hvet du hva forskjellen på Ibsen og et binn er? - Ibsen er forfatter - - - - - Og binn er for mutter (forfatter leses: for-fatter) Lenke til kommentar
snapsenslager Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 Alle barna hadde bart untatt Isak han hadde skjegg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det var en gang en kanin. Kaniner flest spiser grønt fór, og akkuratt i dag hadde den gått tom. Så kaninen la ut for og kjøpe seg noe kål. Da han omsider kom frem til landhandleren spurte han om de hadde kål. Nei, det hadde de ikke sa landhandleren. Og kaninen dro skuffet hjem. Neste dag kom kaninen tilbake til landhandleren og spørte nok en gang om han hadde kål. Og nok en gang sa landhandleren nei. Slik fortsatte kaninen over lengre tid, til en dag landhandleren svarte at, vist du ikke slutter å plage meg med denne kålen så kommer jeg til å spikre deg opp på veggen min. OK, sa kaninen og dro hjem. Dagen derpå kom kaninen tilbake, men denne gangen spørte kaninen landhandleren om han hadde spiker ? Nei, svarte landhandleren. Flott sa kaninen og spurte han om han hadde kål. Lenke til kommentar
chil Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Det var en gang en kanin. Kaniner flest spiser grønt fór, og akkuratt i dag hadde den gått tom. Så kaninen la ut for og kjøpe seg noe kål. Da han omsider kom frem til landhandleren spurte han om de hadde kål. Nei, det hadde de ikke sa landhandleren. Og kaninen dro skuffet hjem. Neste dag kom kaninen tilbake til landhandleren og spørte nok en gang om han hadde kål. Og nok en gang sa landhandleren nei. Slik fortsatte kaninen over lengre tid, til en dag landhandleren svarte at, vist du ikke slutter å plage meg med denne kålen så kommer jeg til å spikre deg opp på veggen min. OK, sa kaninen og dro hjem. Dagen derpå kom kaninen tilbake, men denne gangen spørte kaninen landhandleren om han hadde spiker ? Nei, svarte landhandleren. Flott sa kaninen og spurte han om han hadde kål. haha genial veldig min humor Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Alle barna kunne rime, unntatt jeg for jeg kan det ikke! Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hva får man hvis man putter ett barn med epilepsi i en postkasse? -en rytmeboks Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hva får man hvis man putter ett barn med epilepsi i en postkasse? -en rytmeboks :!: Lenke til kommentar
audhage Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 hva får man hvis man putter ett barn med epilepsi i en postkasse? -en rytmeboks Den var stygg. Lenke til kommentar
GoBu Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Det var en gang to menn som diskuterte hvordan kvinnen ble til. Den ene mente det var gud som hadde skapt kvinnen, mens den andre ment det var komunen som hadde skapt kvinnen. -Hvorfor det?, spurte han ene? -Jo, fordi det er ingen som er så dumme at de plasserer vann og avløp sammen med lekeplassen! Endret 27. august 2005 av GoBu Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Hva er forskjell på en mygg og ei blondine? Myggen slutter å suge når du slår den. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Alle barna spiste spaghetti untatt Arne, han synes ikke spaghetti er noe godt. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) ææh, den vitsen jeg hadde her var allerede her .- Alle barna brukte Kondom untatt Finn -. Han brukte Pølseskinn Ufattelig dårlig Endret 27. august 2005 av crawford Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har dykk høyrt om sauden som datt ned frå eit fjell og blei lam? To geleklumpar satt på eit bord, og så datt den eine ned. "Gikk det bra?" spurte geleklumpen på bordet. "Det gjekk bra, eg er berre litt skjelven!" KNIZ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 Har du hørt om sandkornet som ble skuffet over det andre sandkornet? eller om kanibalen som dreit ut naboen? :!: Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 to tomater gikk over en vei, så ble den ene påkjørt så sa den ande. Kom igjen da. Catch up! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. august 2005 Del Skrevet 27. august 2005 (endret) Det var en gang en gutt som hoppet ut av en høyblokk, men det gjorde ikke noe fordi mora jobba i kiosk.. edit: Alle barna het Pål, unntatt Kjell for han het Lars Endret 27. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå