play`ern Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hviket yrke må jeg ha for og tjene denne summen(1.000.000kr) i året?? Har planer om og bli rik Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Utallige yrker tjener over 1000000. Du kan jo f.eks studere medisin, fastlegene der har en snittlønn på 1,1 mill. Skipsreder er nok likevel det du bør satse på. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Forruten et viktig faktum at medisin er 6årige studier(?) og siden kravet er såpass høyt må du enten gjøre det strålene på VGS, eller bruke et ekstra år på å få forbedrede karakterer osv. Og appåtil må du muligens regne med et år i militæret osv.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du har alt for store forventninger. 1 Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 (endret) Jeg har IKKE alt for store forventninger.....Synes lege eller sykepleier høres så kjedelig ut!! Er det ikke et yrke det er spenning i, som gryna kommer godt med i lomma di??? Endret 23. august 2005 av play`ern Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Du har nokk store forventinger. :ja: 2 Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 regnskapsførere og advokater kan tjene såpass og det er langt lettere å komme inn på disse studiene i Norge enn medisin. Uttrykket heter vel "alle de smarte i familien ble leger resten ble advokater" Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 For store forventninger? Har man ikke tro på at man klarer det, klarer man det ihvertfall aldri. Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Sats heller på et arbeid som er spennende og givende fremfor lønna spør du meg.. 2 Lenke til kommentar
Myrstad Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bynn på olje platt form og jobb deg opover kjenner en som tjener 1 500 000 der men han er nest leder eller noe sånt da Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Det finnes ikke "easy cash", så den kan du bare slutte å drømme om først som sist. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hviket yrke må jeg ha for og tjene denne summen(1.000.000kr) i året?? Har planer om og bli rik Hehe ! Assosierer avataren din med helt noe annet enn masse gryn i egen lomma.. Lenke til kommentar
paroa Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 (endret) bynn på olje platt form og jobb deg opover kjenner en som tjener 1 500 000 der men han er nest leder eller noe sånt da Min onkel jobber på en plattform. Tror det er datasytemet der ute han jobber med.. Han tjener godt over 1.000.000kr.. Endret 23. august 2005 av paroa Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jeg har aldri hørt om en jobb hvor en nyutdannet person uten noen som helst yrkeserfaring på fulltid går rett til en jobb med såpass heftig lønn. En ting er når man har jobbet i en bedrift og bedriften vet hva en kan, og en annen ting er når man er nyutdannet/usikker og bedriften ikke vet hva du duger til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 På oljeplattform får du vel til en del med overtid. I tillegg er det mange jurister og økonomer som jobber som konsulenter i eget firma, eller selskap som Deloitte, PwC etc som tjener over millionen. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Jobber man overtid offshore tjener man 5000kr dagen(dager man er overtid). Og om man tillegg jobber i utlandet, da kan man tjene godt. Noen av de som jobber i offshore er der kanskje bare for å gjøre en bitteliten ting som tar mindre enn en dag, men er der 1 uke feks. Rar den bransjen der Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Konsulent (innen enkelte yrker ihvertfall) er vel igrunn best siden det er fåtallet som tjener uhyre bra med fast lønn. Som konsulent kan man få oppdrag der man tjener grapset mye penger, og om man er flink/heldig nok kan man få flere av disse. Da er 100.000kr måneden ikke så uvanlig. Snakker her om kosulenter som driver selv/smått og ikke jobber for større selskaper som selvsagt tar sitt av kaka Bli konsulent for forsvaret du gutten min! De vet å rote vekk penger! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Hva med "ett yrke" var du ikke skjønnte LIRS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå