flodhest Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hei, kom til å tenke på noe her om dagen. Hva om dere i den nye versjonen av forumet kunne legge til diverse statistikker? F.eks: -Antall tegn/bokstaver/ eller ord bruker har skrevet tilsammen -gjennomsnittet av tegn/bokstaver/eller ord i hver post -Antall smileyer bruker har brukt, totalt. -Gjennomsnittet av smileyer i postene -Hvor mange ganger bruker har blitt quotet tilsammen -Hvor mange ganger ditt navn har blitt nevnt, fra andre enn deg selv -Osv, osv. Et forslag er at man kan finne denne informasjonen på hver bruker, under profilen deres. Dette er kanskje ikke så informativt, men det kan jo faktisk brukes til å se hvor mye spam en bruker tilfører forumet. Om f.eks gjennomsnittet av ord er lav, og bruken av smileyer er stor, vet man at personen mest sannsynlig spamer mer enn en med et høyt snitt av ord i postene sine. Bare en tanke. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 støttes... hadde også vært bra om du automatisk ble varsla når noen nevner navnet ditt Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Ja, for eksempel. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 det bør gså være med antall tegn og gjennomsnitt av tegn i postenne så folk ike spammer med overdreven bruk av utropstegn og spørsmålstegn... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 støtter 8må ha denn i "mine innlegg) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Lurer litt på om det er stress for administratorene å få til dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Støtter dette.. Hva med en egen greie for statistikker i menyen? Noe av det kanskje vises i profilen, mens alt vises i menyen. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Joda, hørtes ikke dumt ut det. Men litt av poenget er jo også at man kan se på hvem man vil...er ikke så morsomt å bare vite slikt om seg selv. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 QUOTE (flodhest @ 22/08/2005 : 23:16) Joda, hørtes ikke dumt ut det. Men litt av poenget er jo også at man kan se på hvem man vil...er ikke så morsomt å bare vite slikt om seg selv. Nei nettopp, det jeg tenkte på.. Hvis det blir opptil flere statistikker, så er det kanskje ikke så praktisk å ha alt i profilen (spørs jo hvor mange det blir), kanskje bare noen av de viktigste, så kan resten være på en anna side elns.. Eventuelt en "statistikk-link" i profilen Hvis dere skjønte det (trur nesten jeg skal legge meg, før jeg begynner å surre enda mer ) Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 En egen statistikk-knapp hørtes lurt ut! Kunne hatt den f.eks der som pm, msn, og e-mail knappene ligger nå. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 Hadde vært litt morro med info om hvilken server dette er. Og f.eks. grafisk framstilling om hvor mange innlegg man selv har postet de siste dagene/alle innlegg per dag. osv. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 (endret) Nå, hva mener moderator/administratorene om dette da? Endret 22. august 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Pels Skrevet 22. august 2005 Del Skrevet 22. august 2005 De gleder seg nok over mye mer arbeid Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 22. august 2005 Forfatter Del Skrevet 22. august 2005 Haha Vel, forumet må jo forbedres med tiden, så hvorfor ikke? Er sikkert ikke sååå mye arbeid. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Dette hadde vært stilig! Det blir nok en del ekstrarbeid, men jeg tror at det kan bli spennende med slik statistikk, samt automatisk varsling når noen nevner brukernavnet ditt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 Husk på at jeg kom på det med knappen i profil Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 23. august 2005 Forfatter Del Skrevet 23. august 2005 QUOTE (@kd @ 23/08/2005 : 14:52) Dette hadde vært stilig! Det blir nok en del ekstrarbeid, men jeg tror at det kan bli spennende med slik statistikk, samt automatisk varsling når noen nevner brukernavnet ditt. bra du synes det. Skal det ikke komme noen administratorer her da? Må få vite deres syn på saken. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 bruk rapporter knappen Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 QUOTE (norma_saw @ 23/08/2005 : 15:51) bruk rapporter knappen Nei. QUOTE Dette skjemaet skal KUN brukes for å rapportere frastøtende innhold, etc og kan ikke benyttes for å kommunisere med moderatorer med andre formål. Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 23. august 2005 Del Skrevet 23. august 2005 oops fikk beskjed om at man skulle bruke til å få oppmerksomhet... sorry... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg