Gå til innhold

"You cant dual-weild yet" for paladin?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til dual-wield-blokk på bubbleboy kan vel ene og alene beskrives med en egenskap: Seal of the Crusader.

Det er selvfølgelig andre grunner også, men jeg ville i alle fall ikke likt å se en pally i full frenzy-modus med to våpen.

Jeg hadde likt det svært godt :w00t:

SoC proccer nemlig ikke mer en ca 6 ganger i minuttet, uansett farten på våpenet. En paladin som dualweilder hadde gjort sånn ca mindre damage en hunters i melee.

Lenke til kommentar
Grunnen til dual-wield-blokk på bubbleboy kan vel ene og alene beskrives med en egenskap: Seal of the Crusader.

Det er selvfølgelig andre grunner også, men jeg ville i alle fall ikke likt å se en pally i full frenzy-modus med to våpen.

Jeg hadde likt det svært godt :w00t:

SoC proccer nemlig ikke mer en ca 6 ganger i minuttet, uansett farten på våpenet. En paladin som dualweilder hadde gjort sånn ca mindre damage en hunters i melee.

Ok, to ting.

For det første, Crusader er da vitterlig den greia som gjør at de slår 40% kjappere? Den senker skade, men legger til AP, sånn at den vanligvis gir mer dps uansett. Den har ikke noe procc i så måte. Jeg tror du tenker på Command, som proccer skade lik våpenets vanlige skade.

For det andre, hvis jeg har forstått det riktig nå har han aldri trodd at han kan dual-wielde, sånn som veldig mange her (meg inkludert til å begynne med) trodde. Han lurte på om han kunne bruke et off-hand-våpen, og hvorfor han fikk en tvetydelig feilmelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...