Steina Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) For de som ikke vet hva Cosplay er, så er det når noen kler seg ut som anime karakterer. Tema for tråden: 1. Har du noen gang cosplay'et? Bilde? 2. Bilder av andre som Cosplay'er.. 3. Også filmer fra Cosplay treff. 4. Dine meninger Edit: Skifter helt tema på tråden Endret 18. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 Naruto er vel det aller letteste å finne Kakashi: Anbu: Sasuke: Naruto: Lenke til kommentar
Steina Skrevet 14. august 2005 Forfatter Del Skrevet 14. august 2005 (endret) Bleach: Ichigo: Endret 21. november 2005 av Steina Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. august 2005 Del Skrevet 14. august 2005 (endret) schrødinger - hellsing (pu-sama) Endret 14. august 2005 av cyberPanda Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 (endret) Darkness og Fredrikrb? Endret 16. august 2005 av LarsP Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 Hahaha, LarsP. Skremmende bilder. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Ikke for å være "bailhæst" men det står jo _DINE_ cosplay.. det der er vel ikke dere ? edit: adda dialekt litt bleach Gjett hvem sånn nå har jeg postet noen få bilder til dere Endret 17. august 2005 av Dwagon Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 http://www.cosplaymemories.com/ for all your needs. PS: HAEHEAHHEHAHHHEHAHHEA Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. august 2005 Forfatter Del Skrevet 17. august 2005 Ikke for å være "bailhæst" men det står jo _DINE_ cosplay.. det der er vel ikke dere ? Man tar det man finner.. Altså det man finner på internett er ditt menmen.. Kule bilder *ønsker meg slikt sverd Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 Det kommer til å bli Cosplay møte i Oslo på Mandan. Ser at Aftenposten spurte en av "sjefene" på Naruto.no forumet om å samle folk for å intervjue. URL til tråd: http://www.naruto.no/forum/showthread.php?...19&page=1&pp=10 Quote: Aftenposten kontaktet meg med følgende epost: "Vi vil gjerne lage en artikkel om det ferske cosplay-fenomenet i Norge. Vi satser på å samle så mange som mulig for å ta bilder og gjøre et intervju mandag 22. august klokka 16 i Oslo. Hvorfor driver dere egentlig dette? For oss som ikke kjenner dette så godt, kan det bli et spennende blikk inn i en ukjent verden. Nærmere om sted kommer vi tilbake til når vi ser hvor mange som er interessert." Hvis du har lyst til å vise deg frem i cosplay er det bare å komme, kommenter i posten om du ønsker å bli med på mandag sånn at vi har et hvis begrep på hvor mange som kan komme! /Quote PS. Forandrer Topic så ikke JEG går Off.Topic Elsker å være trådstarter Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 hehe Cosplay i oslo blir kult det for de som er der. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Det kommer til å bli Cosplay møte i Oslo på Mandan.Ser at Aftenposten spurte en av "sjefene" på Naruto.no forumet om å samle folk for å intervjue. Obs. Obs. Obs. Be om å få lese artikkelen før den trykkes. Det er gode sjangser for at dere blir hengt ut som morsomme idioter egnet til å more leserne. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 18. august 2005 Forfatter Del Skrevet 18. august 2005 (endret) hehe, ja, kan hende.. Jeg tok en Copy\paste av ditt innlegg til Naruto forumet Endret 18. august 2005 av Steina Lenke til kommentar
Steina Skrevet 25. august 2005 Forfatter Del Skrevet 25. august 2005 Kommer vel til trykk i morgen Han sa han ikke visste akkurat når artikkelen kom, men at det mest sannsynlig kom på en fredag elns. Så vi får bare vente i spenning! ---- Men her er et bilde jeg fant ved en tilfeldighet Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 26. august 2005 Del Skrevet 26. august 2005 (endret) Hehe! Mange bra bilder her! Edit: Noen som skal på cosplayet i Oslo? Endret 26. august 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 2. september 2005 Forfatter Del Skrevet 2. september 2005 Jepp.. Da kan treffet leses om på Oslopuls.no HER Kan noen scanne og poste papirutgaven? Spesielt fremsiden.. Folk sier at den var så fin Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 Jepp.. Da kan treffet leses om på Oslopuls.no HER Kan noen scanne og poste papirutgaven? Spesielt fremsiden.. Folk sier at den var så fin Var du med på cosplayet? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 5. september 2005 Forfatter Del Skrevet 5. september 2005 Jepp.. Da kan treffet leses om på Oslopuls.no HER Kan noen scanne og poste papirutgaven? Spesielt fremsiden.. Folk sier at den var så fin Var du med på cosplayet? nei, var ikke det da, selv om jeg kanskje skriver som jeg var det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå