galskapen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Hm.. Har tidligere spurt om en sommerjobb her, men det viste seg at jeg var for sent ute, så nå tenkte jeg at det hadde vært fint med en jobb som ikke kommer i veien for skole. Har ikke særlig interesse av å gå med avisen og husarbeid trenger dere ikke å nevne. Vet det kanskje kan bli litt vrient å finne seg en jobb på min alder, men ville nå gjøre et forsøk. Er jo så mange ting jeg vil ha. Forresten.. Noen her på forumet som trenger meg til noe? Er takknemlig for alle svar jeg får. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 butikk, rimi rema osv. masse enkle arbeidsoppgraver på en butikk, sån som for eksempel å sette varer i hyllene osv. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det ikke 15 år for å jobbe med noe annet enn aviser eller er jeg helt på jordet nå? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 - Klippe gresset til naboene (anbefales) - Sitte barnevakt (?) Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 grunn til at det ikke er så mye arbeid til folk under 18 år, er fordi da blir norge akkurat som Kina, malaysia, thailand og sånnt, der de betaler kids for arbeid... Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Er det ikke 15 år for å jobbe med noe annet enn aviser eller er jeg helt på jordet nå? Det er 13. SVJV kan man ikke jobbe i butikk før man blir 15. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Mange fine forslag her. Jobbe i butikk høres fint ut. Noen som har erfaring med det? edit: Å klippe gresset til naboene kan blir litt vrient av div. grunner.. Endret 8. august 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 La oss si at jeg skal jobbe i den lokale Rema 1000 butikken. Hvor mye kan lønna komme på da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Bilvasking er heller ikke dumt. Sett opp et stort skilt/banner i/ved veien som reklamerer for deg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Skaff deg vaskejobb en eller annen plass. Er greit betalt og lite arbeid. Spesielt hvis du finner en gammel dame som trenger å få vasket gulvene, det er digg! Hadde 3 gamle damer jeg vasket for annenhver uke før jeg flyttet. 300kr per gang. det er 1800kroner i måneden, greit nok for min del Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kræsjer ikke en jobb på f.eks rimi e.l med skole da? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Kræsjer ikke en jobb på f.eks rimi e.l med skole da? helgearbeid og etter skoletid, mange som gjør det då. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 La oss si at jeg skal jobbe i den lokale Rema 1000 butikken.Hvor mye kan lønna komme på da? 70 kr timen?! Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Gå med avisen. Men å starte nå er litt dumt, mye vedre å starte i mars når snøen er borte så du slipper å gå når det er kaldt de første månednene på jobb. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 Jobb. 17 år. Burde begynne å tenke på å skaffe meg en jobb da? Huff.. -Jar Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 La oss si at jeg skal jobbe i den lokale Rema 1000 butikken.Hvor mye kan lønna komme på da? 70 kr timen?! 70?? når jeg var på den alderen så fikk jeg 60.. tviler på det har gått så høyt opp.. tror du skal vere litt heldig om du får 70.. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Men hvis man skulle finne på å ta seg jobb.. F.eks. på den lokale Rema-sjappa. Hvordan burde man gå fram? Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 8. august 2005 Del Skrevet 8. august 2005 La oss si at jeg skal jobbe i den lokale Rema 1000 butikken.Hvor mye kan lønna komme på da? 70 kr timen?! 70?? når jeg var på den alderen så fikk jeg 60.. tviler på det har gått så høyt opp.. tror du skal vere litt heldig om du får 70.. 70 kr i timen er jo ikke mye. er ikke minstelønnen 59? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå