Kanetheheatsink Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hei! Jeg og gutta trenger en poltiradio raskest mulig. Ere non der på nettet som har fin-fungerende linker te poltiradio som funkær? Takk. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Var litt kødd det med at jeg og gutta trenger det, men leter faktisk etter en, ja Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ulovlig, så pass deg,... komme med slikt på et offentlig og respektert dataforum... Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Det er lov. Så på gamle opptak av "Politiet" som gikk på tvnorge. Der er det en som ringer inn og spørr. Politiet svarer at "Det er lov å ha det i hjemmet, men ikke i bilen." Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er lov. Så på gamle opptak av "Politiet" som gikk på tvnorge. Der er det en som ringer inn og spørr. Politiet svarer at "Det er lov å ha det i hjemmet, men ikke i bilen." Søk i dagbladet du ;-) Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er ulovlig, så pass deg,... komme med slikt på et offentlig og respektert dataforum... Dette her er OT avdelingen, her forventes det ingenting. Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det skulle jeg og ha bruk for.. Skal skremme fattern med at jeg sitter i politibil, så jeg trenger en radio som går i bakgrunnen Er det noen som har slike opptak liggenes, eller vet om det streames på nettet mer? Radio Illegal fungerer nemlig ikke lenger Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Det er lov. Så på gamle opptak av "Politiet" som gikk på tvnorge. Der er det en som ringer inn og spørr. Politiet svarer at "Det er lov å ha det i hjemmet, men ikke i bilen." Søk i dagbladet du ;-) Søk i Dagbladet du tror jeg. Ingen lov som forbyr å ha scanner i hjemmet. I bilen er det derimot ikke lov. Tenker du på radarvarsler..? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 slenger meg på denne tråden i håp om at det eksisterer en purke radio på nettet, hadde vært ganske digg då, ellers er det jo mulig å modde en vanlig radio til å gå på politi radio frekvenser, eller tar eg feil no? Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Med IQ på 70? nei du.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvilket område er det trådstarter er ute etter, forøvrig..? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) http://politi.oslocity.org/ - funket visst ikke, husket bare linken og skrev den ned her i farta Endret 7. august 2005 av Mez Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 7. august 2005 Forfatter Del Skrevet 7. august 2005 Fungerer ikke. Prøve selv Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 ellers er det jo mulig å modde en vanlig radio til å gå på politi radio frekvenser, eller tar eg feil no? nei Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Fins noen adresser på nett ja, som man bare stapper i winamp, så er det gående. hører alt som sies.. Skal nevnes at jeg hørte snakk om at ambulansen kjører en høyfrekvent pipelyd når det ikke er trafikk, slik at det skal bli surt for folk som hører på. Er lov å ha i hjemmet ja, men ikke i bil. Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvile frekvenser er det politiet bruker då? og hva gjør at en vanlig radio ikke kan ta inn de frekvensene ? *lure* Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 (endret) Jeg vet om en side!!! Bare gi meg 2 sec så skal jeg finne den!! EDIT!! så det var samma linken som over Endret 7. august 2005 av hansakebab Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 7. august 2005 Del Skrevet 7. august 2005 Hvile frekvenser er det politiet bruker då? og hva gjør at en vanlig radio ikke kan ta inn de frekvensene ? *lure* Komplett frekvensliste: http://privat.telnett.no/action/freq.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå