LIRS Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) ok jeg trenger annbefalinger før jeg sovner pleier jeg å sette på noe rolig musikk som jeg sovner til .idet siste har jeg hørt på -meste av ugress -meste av røyksopp -system of a down- Roulette -stone sour-bother edi:flere sanger -sopor aeternus - resume -Secret Garden -vanessa mae -til og med litt klassisk -pink floyd trenger flere annbefalinger. helst noe som ligner noen av kategoriene over Endret 4. august 2005 av LIRS Lenke til kommentar
andesam Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 for meg er vel dream theater - in the name of god den ultimate sovesangen. utroen gir en flott følelse . Lenke til kommentar
jevel Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 http://www.platekompaniet.no/artist.asp?id=00019682 Kanon! -KJ Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Sandra Lyng Haugen - Vuggesang ... Lenke til kommentar
lsven Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 min første post her:P men den absolutte sovemusikk etter min mening er pink floyd og da spess disse sangene: -Cluster One -Lost for words -comfortably numb -wish you where here -shine on you crazy diamond Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 4. august 2005 Del Skrevet 4. august 2005 Lumsk er vel en sikker vinner. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Isis. <3 Spesielt dei to siste. (Oceanic og Panopticon) Eg sovner ganske lett til Blood Red Throne og slikt òg, men det er kanskje berre meg... Endret 5. august 2005 av Satrucci_ Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 The Album Leaf - In a Safe Place. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 The Album Leaf - In a Safe Place. SÅ emo. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 http://www.chromakey.com/ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Vil anbefale "Ulver - Blood Inside" som sovemusikk. De to første gangene jeg skulle høre gjennom albumet sovnet jeg ufrivillig. Ikke fordi albumet er kjedelig(noe det ikke er,) men det er vanvittig tja...... avslappende og vakkert. Anbefales! Endret 5. august 2005 av qweac Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Radiohead sine plater, spesiellt Kid A og Ok Computer. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) jeg sovner hver kveld til med manowar på lavt volum i bakgrunnen, de rolige sangene altså og vokner hver morgen til "Ensiferum - Battle Song" på fullt volum på anlegget, må oppleves. tar helt av! Endret 5. august 2005 av Henrik2k Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Sovner til Thomas Dybdahl ganske ofte Lenke til kommentar
EivindO Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) ok jeg trenger annbefalinger før jeg sovner pleier jeg å sette på noe rolig musikk som jeg sovner til Beatservice samler'n "Friendly Selection - lucid voices and lazy beats" http://www.beatservice.no/release.asp?catno=52#BS052CD er den du trenger... Lytteprøver Ala i samme gate som Röyksopp, "lucid voices and lazy beats" er en treffende beskrivelse Kompilert og mikset av Dj Friendly Endret 5. august 2005 av EivindO Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Radiohead, "OK Computer" Opeth, "Damnation" Chicane, "Behind The Sun" Depeche Mode, "Exciter" Delerium, "Poem" ATB, "Two Worlds" (CD2 anbefales) Thomas Dybdahl, "Stray Dogs" Röyksopp, "The Understanding" Paul Oakenfold, "Voyage Into Trance" (har seriøst null peiling på hvor mange ganger jeg har sovna til den) Metallica, "Load" Kent, "Vapen och Ammunition" Filter, "The Amalgamut" Filter, "Title Of Record" Feeder, "Polythene" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. august 2005 Del Skrevet 5. august 2005 Perfect Circle er fantastisk god sove musikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå