BigJackW Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen ORD du lurer på hva betyr. Selv lurer jeg på hva dog LoL betyr det laughing of loser? Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) laughing out loud - ler høylytt Men er vel i mange tilfeller tapere som bruker "lol" så "laughing of loser" er kanskje ikke så galt? Endret 3. august 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Er det noen ORD du lurer på hva betyr. Selv lurer jeg på hva dog LoL betyr det laughing of loser? Betyr ikke dog "men" eller "akk". Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dog kan vel oversettes til "selv om". Eller hund, hvis det var det du tenkte på. Lol = Laughing out loud, eventuel lots of laughter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 dog betyr vel: "ikke desto mindre" eller "likevel". 1 Lenke til kommentar
usæl-gesæl Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 "BigWater".....blir bare piss om j prøve direkte oversettning... Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) - Endret 30. mai 2011 av Tao is Taokaka Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Sjø', betyr vel skjønner, eller skjønner du. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Jeg lurer på hvofor trøndere ofte ender setninger med "sjø", noen som vet hva "sjø" i denne sammenhengen betyr? "Skjønner du" ? Edit: En var vist raskere enn meg.. Får vel kaste ballen videre: - Hva er definisjonen på ordet "paradoksalt" og "paradoks" Endret 3. august 2005 av Xander^ Lenke til kommentar
Endre visningsnavn Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) OK, ihvertfall er det veldig irriterende å høre det i 90% av alle setninger som blir sagt. Edit: Paradoks betyr selvmotsigelse Endret 3. august 2005 av PC Bjørnen Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det samme fenoment finner du andre steder i landet også, f.eks. har folk fra Oslo/østlandet en tendens til å ende setningene sine med "lissom", eller "liksom". Skjønner du lissom? Hvorfor det lissom? Vi skulle jo ha gjordt det lissom. Hva mener du med det lissom? osv osv edit: leif Endret 3. august 2005 av bigben247 Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mhm, og når man først begynner å si det, er det vanskelig å la være, lissom. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 DOG var et "hää??" ord til jeg fikk vite om det.... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Edit: Paradoks betyr selvmotsigelse Hvordan kan en setning se ut hvis jeg skulle bruke "paradoksalt"? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Det er paradoksalt at SV vil gå inn i en regjering med Ap, all den tid SVs utenrikspolitikk på ingen måte samsvarer med Aps. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva betyr "ffs"? Ser at mange skriver det her. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 for fuck's sake Andre artige alternativer fra google: Fédération Française de Surf Frey Financial Services Finnish Fur Sales Filosofiska Fakulteternas Studentkår Facial Feminizing Surgery ...og sist, samt definitivt minst: Föreningen för smedsläktsforskning Syk, syk forening. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 3. august 2005 Forfatter Del Skrevet 3. august 2005 Hehe mye morsomt her. :ja: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Hva i svarte satans helvete betyr :E ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå