Gå til innhold

Reg.system for hw.no rekke @ TG (med flere)


Anbefalte innlegg

Heppings,

 

Som tidligere nevnt sa jeg at jeg skulle forsøke å lage et system som skulle kunne plassere folk som vil være med i hw.no rekken på TG, og det er noe jeg ønsker å komme i gang med allerede, slik at det blant annet kan brukes på andre treff og om ønskelig.

 

Tidligere år er det Xell som har fått "gjennomgå" med å plassere alle etter ønskene fra kansje 100 personer, så forh.vis vil vi slippe unna dette igjen.

 

For å få det mest mulig ordnet, vil jeg lage det i "Vigo.no style", ved at det kjøres plasseringsrunder på bestemte datoer, der man blir plassert i rekkene, for så å si om man ønsker plassen man har fått, eller om man vil bli omplassert i rekken. Såfremt ingen andre kommer med et bedre forslag.

 

Så hvilke ønsker har dere som brukere til dette? :)

 

 

-login

-velge system (datatreff)

-velge ønsket rekke/plass

-velge hvem man vil sitte med/nærheten

-velge at man ikke vil sitte ytterst

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere får jo si ifra om dere ønsker å trykke t-skjorter igjen i år da..

 

Kanskje noe som er verdt å inkludere i reg.systemet.

Hvis vi får noen(dere?) til å sørge for å lage det, kan jeg fint implementere det i systemet ja :)

 

aklla: Lages noe eller har dere noe ferdig? (kan jo være spennende og se), når det er sagt da så kan jeg si såpass at jeg allerede har satt opp registrering/login mm, og fått opp et greit "design" for det.

Lenke til kommentar

hvis han som lager det går med på det blir det ett helt system, med grafiske plasseringer, innlogging, gjerne med ett system som viser om dere vil ha t-skjorter eller ikke, kanskje en egen farge på de plassene som skal ha t-skjorte

 

er fortsatt under konstruksjon, versjon1 er vel ferdig, men står fortsatt igjen noe, er vel neste uke engang det er ferdig...

 

er noe som lages, men egentlig ikke til dette formålet, er ikke mye jobb å endre det ;)

Lenke til kommentar
Dere får jo si ifra om dere ønsker å trykke t-skjorter igjen i år da..

 

Kanskje noe som er verdt å inkludere i reg.systemet.

Hvis vi får noen(dere?) til å sørge for å lage det, kan jeg fint implementere det i systemet ja :)

 

Vi trykker gjerne til neste år også, om folk var fornøyde med årets t-skjorter?

 

Man må jo bare komme frem til en løsning på åssen de skal selges..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...