Gå til innhold

Hvem er ditt idol


crapgame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine sportsidol:

Lance Armstrong: Vinner over kreften og står igjen øverst på pallen i tour de France.

Tiger Woods: Snur golfsporten totalt på hodet. Har banet vei for andre afroamerikanske golfspillere. Kan bli tidenes golfspiller.

 

Andre idol

Arnold Schwarzenegger: Først og fremst så er han kanskje tidenes bodybuilder(dog ikke mestvinnende). Han har blitt guvernør i staten California. Og i tillegg så er han gift med en Kennedy. Her snakker vi The American Dream!

Lenke til kommentar

Jeg har to jeg :p

 

 

1. Lars Monsen

Fordi han er så sykt kul og ekstrem. Han gikk jo over Canada i noen år.

Han må jo være en av de mest ekstreme folka som lever i dag.

1200502191754.jpg

 

 

2. Jarle Andhøy som er Kaptein på båten Berserk.

Han seilte alene ned til sør amerikas sydligste punkt da han var 19år i en 28fot lang båt og vidre ned til Antarktis der de kjempet mot naturen.

 

img_jarle_04.jpgimg_jarle_01.gif

 

:p

Endret av hansakebab
Lenke til kommentar

burton001.jpg

Hvis man kan regne med folk som er døde, vil jeg nok si at Cliff Burton er en av mine største idoler. Han stod for en så gjennomført og "ekte" stil som jeg bare digger, har hatt stor interesse av å lete fram gamle bilder og opptak/video/intervjuer og lesestoff med/om han fra den tiden. Selv om mange vil hevde han langtfra var den beste bassisten, så synes jeg allikevel det er noe med han som gjør at han stikker ut fra de aller fleste. Hele karismaen rundt han når han spilte på scenen, ting han sa og gjorde og stod for, hele pakka. R.I.P. Cliff :cry: , døde så altfor ung... (ps: jeg spiller nesten ikke bass selv en gang, kun litt en gang i blant )

 

mikePortnoy.jpg

Bortsett fra han er vel Mike Portnoy mitt største nå-levende idol. Elsker rytmene og arrangementene han gir/setter sammen med Dream Theater, selv om han kanskje ikke er regnet for å være blant verdens beste trommiser, så er han klart min favoritt. Har plukket opp endel tips og triks fra han opp i gjennom tiden.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...