Gå til innhold

Tråden for og om W800i


Anbefalte innlegg

Sony Ericsson W800i

 

Det vil bli mange tråder fremover om W800i så jeg lager denne så vi slipper dette.

 

Nå som de første telefonene er på vei ut på markedet og i mange hjem syns jeg de som har vært så heldige å få tak i en slik vidunder telefon om å dele med oss andre deres erfaringer:

 

Hvordan er den?

Hvordan ser den ut?

Åssen er programvaren?

førsteinntrykk?

 

Både positivt og negativt er interessant om denne telefonen :love:

 

Folk som ikke har mobilen kan selvfølgelig også komme med hjelp eller spørsmål.

 

 

Bilder tatt med telefonen kan også postes her i denne posten :).

 

Mangler du USB driverene til W800?

USB drivera til W800 (link)

Endret av Omy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay her er vindunder meldingen, når man slår på for jeg spørsmål om telefon eller mp3, jeg valgte telefon, så måtte jeg vente litt før det kom på, en oransje skin, man blir også fornøyd med å finne en layout fra K750i nemlig Eternal. Jeg legger merke til at å bla seg rundt i menyene går fortere en K750i, Jeg synes Kameraet også er ganske mye forbedret! Den ligger så deilig i hånden. Mer følger folkens!!

Lenke til kommentar
Men den er mye finere, går fortere, kameraet er forbedret.! Jeg ser det fordi jeg har K750i her og W800i tar bedre bilder! Tar den samme skins som K750i?

Du er den eneste jeg har lest som sier kameraet er bedre på W800i. W800i har den eksakt samme maskinvaren.

 

De tar samme skins ja.

Lenke til kommentar

Når du skriver et innlegg ser du der det står "Vedlagt fil", velger filen og poster innlegget ditt som et helt annet innlegg.

 

Eller så kan du uploade bilder på www.imageshack.us .

 

Uansett så er det ganske klart at W800i ikke har et bedre kamera enn K750i.

 

Og hold deg til ett av Norges to skriftspråk er du grei :)

Lenke til kommentar
kameraet er forbedret.! Jeg ser det fordi jeg har K750i her og W800i tar bedre bilder!

Jeg er helt enig med de andre, jeg tviler sterkt på at W800i tar bedre bilder enn K750i når de har akkurat samme maskinvare.

 

Den eneste store forskjellen på de er vel muligheten for musikkavspilling når telefonen er avslått.

Lenke til kommentar
Jammen sa du ikke at du hadde K750? Har du i så fall oppgradert firmwaren på den?

når dere sier firmwaren... ANER IKKE HVA DET BETYR!!! :p

Det er den 'oppdateringstjenesten' som finnes på Sony Ericsson sine hjemmesider. Har du brukt den til å oppgradere K750i'en? Da skal kameraet ha blitt litt forbedret, i følge enkelte her (personlig merket jeg ikke så stor forbedring)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...