Gå til innhold

The OC - spoilerfri diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips: Fiks opp emnetittelen din. Moderatorene kommer ikke til blir glade.

Hvorfor det?

 

Dette skal jo være denne tråden hvor vi skal diskutere The O.C etter hvert som episodene kommer, akkurat som den Lost tråden vi har :)

 

JEg bare slang inn det spørsmålet her istedet for å lage en egen tråd for det. Men da skal jeg sjekke neste gang jeg er innom den lokale DVD sjappa, men er det mulig å bestille det på nett?

 

Jeg fant det hvertfall på Amazon hvor det kosta 50$ eller ca. 350 NOK. Er det en bra pris? Er det norsk tekst?

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
Jeg gleder meg som en unge til September. The O.C er beste serien som går på TV for tiden. Er den stolte (?) eier av DVD'ene.

"bra = dårlig"?

Nei, The O.C er rett og slett konge. ;)

 

Sesong 2 har ikke kommet på DVD, men jeg har bestilt den.

 

play.com: Due for release on 08/08/2005

Lenke til kommentar

Det jeg synes er bra med The OC er at serien tidvis tar opp samfunnsspørsmål og etikk, uten å presse hverken spørsmålsstillingen eller 'moralen' langt ned i halsen på seeren. I tillegg har serien kvalitet over seg, plotet er bra, skuespillerne er stort sett bra og musikken er ofte fantastisk. Beste øyeblikk hittil var når Seth var på skitfylla mens Modest Mouse spillte i baren til Alex :D

Lenke til kommentar

The OC har vært en serie jeg har til tides vært flau over å ha sett, makan til møkk i noen av episodene. Spesielt når de har band som skal spille i en bar og sånt, det er så helt ubrukelig bortkasting av tid og forteller oss at de ikke har klart å fylle episoden med noe fornuftig.

 

Uansett, sesong 1 var til tider svært bra og sesong 2 hadde en laaang periode der det var nesten slik at jeg ikke orket se det mer, men tok seg veldig opp mot slutten. Siste episode var meget bra og er slik OC burde være, ikke sånn band-spiller-på-bar opplegg eller marissa-og-alex-forhold som bare var teit.

 

Gleder meg til sesong 3, men regner med at 70% av episodene i sesongen bare vil være møkk og kanskje ha 2-3 minutter i hver episode som er bra.

Lenke til kommentar
ikke sånn band-spiller-på-bar opplegg eller marissa-og-alex-forhold som bare var teit.

Hva var galt med marissa-og-alex-forhold?

 

Syns de kunne gjort det mye bedre. De kunne jo latt forholdet holde i en lang periode, men de ville vel ha litt pike+pike kyssescener. :shrug:

Det gale var at det var pinlig å se på, det var ikke bra spilt, historien var skikkelig dårlig og det var bare med for å få opp seertallene. I den perioden det gikk var det sånn "lesbian power" periode der en del andre serier etc hadde slikt også.

 

Jeg har ikke noe i mot lesbiske og sånt, men jeg synes det var skikkelig teit historie og dårlig spilt av de skuespillerne.

Lenke til kommentar
ikke sånn band-spiller-på-bar opplegg eller marissa-og-alex-forhold som bare var teit.

Hva var galt med marissa-og-alex-forhold?

Ingeting, det var knall. Olivia Wilde ser fantastisk bra ut. ;)

 

kiss.jpg

Er enig med at Olivia Wilde er pen, deilig, fin osv. men Mischa Barton er utrolig! :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...