SkinnyT Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Noen av de filmene som har fått meg til snufse litt er: Shawshank Redemption The Green Mile Armageddon (greier ikke å la være i sluttscenen ) American History X Cast Away Vær ærlig! Finst det noen filmer som har fått deg til å gråte/felle en tåre..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Den eneste filmen som har fått meg på gråten er Løvenes Konge da jeg så den på kino for lenge siden. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Som barn: Lillefot og vennene hans Som voksen: Hotaru no Haka Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er sikkert flere, men den siste jeg kan huske nå var slutten av Ringenes Herre: Atter en Konge første gang jeg så den. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg ser ikke på triste filmer. Kan ikke fordra de. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det må bli "Hillbilly Hansson på Prærien". Han lengtet hjem til de grader til Flisa på Hedmarken, hans hjemlengsel grep mitt hjerte, måtte rett og slett at tørke mine tårer. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Som barn: Lillefot og vennene hans Når moren dør? samme her, grein ALLTID. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Som barn: Lillefot og vennene hans Når moren dør? samme her, grein ALLTID. Faren, vel? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 http://radish-spirit.com/cbl/minor01/landbeforetime.htm Not only is Littlefoot separated from his grandparents, but he also loses his mother after she battles the Sharptooth to save her child. Tristeste film ever Lenke til kommentar
DevN Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Eneste jeg kan komme på er Cruel Intentions (da Sebastian ble påkjørt) og Ringenes Herre (Ringens Brorskap, da Gandalf slapp taket på broa). Har for øvrig ikke blitt noe verre enn at jeg får noen tårer i øynene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Haha, kom på en ting her. Dere kommer til å mobbe meg for _all tid_ fremover. Jeg, den store LOTR-hateren fikk tårer i øyekroken under bryllupet i Return of the King. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Haha, kom på en ting her. Dere kommer til å mobbe meg for _all tid_ fremover. Jeg, den store LOTR-hateren fikk tårer i øyekroken under bryllupet i Return of the King. Brullupet og ikke da Frodo gikk? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Gi faen i Frodo, stygg liten sopp. Men, bryllupet.... awwwww :-\ Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Haha, kom på en ting her. Dere kommer til å mobbe meg for _all tid_ fremover. Jeg, den store LOTR-hateren fikk tårer i øyekroken under bryllupet i Return of the King. Brullupet og ikke da Frodo gikk? For min del var det hele slutten. Snufset meg gjennom gråhavnene og bryllupet og helt i mål. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 For min del var det hele slutten. Snufset meg gjennom gråhavnene og bryllupet og helt i mål. Samme her. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Gi faen i Frodo, stygg liten sopp. Men, bryllupet.... awwwww :-\ Merkelig at en med undertittel; Nietzsche: Gott ist tot (Also Sprach Zarathustra) er så opptatt av slike bagateller. Den mest rørende scenen jeg kan erindre er Brad Pitt's gjensyn med sin kones hode i sluttscenen i "Seven", Det rørte meg til tårer, dette takket være den rørende filmatiske atmosfæren! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 I slutten av "Den grønne mil", felte jeg nok en tåre eller to, hvis ikke jeg husker feil. En helt utrolig bra film forresten. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 I slutten av "Den grønne mil", felte jeg nok en tåre eller to, hvis ikke jeg husker feil. En helt utrolig bra film forresten. Yes! Utrolig bra film og utrolig trist på slutten ja. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Merkelig at en med undertittel; Nietzsche: Gott ist tot (Also Sprach Zarathustra) er så opptatt av slike bagateller. Beleste mannen! =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå