RBW Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Pressemelding: Orkla Media AS kjøper de resterende 65 % av aksjene i Hardware Online AS, som blant annet utgir nettstedet Hardware.no. Les mer Lenke til kommentar
moffeloffen Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 hvor mye måtte de punge ut med? Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg følger med på dette videre i spenning. Håper bare nettverket bevarer sin uavhengighet og integritet. Trist om dette ender som noe som likner på IT-avisen (som jeg forøvrig ikke leser lenger pga usedvanlig dårlig journalistikk) Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer med nye eiere. Får håpe at noe av reklamen blir overflødig nå da…. FRD Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gratulerer med nye eiere. Får håpe at noe av reklamen blir overflødig nå da…. FRD Frykter desverre det motsatte. Hvorfor skal Orkla kjøpe opp hele nettverket? Ikke for å drive veldedighet, men for å tjene penger... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ble lettet når jeg leste at det ikke skjer noen forskjeller innenfor redaksjonen. Bra de får fortsette å jobbe som vanlig. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette kan gå galt, men får håpe at dette ikke blir en "itavisen" er litt spent på om de i hw.no får mer å rutte med, større tester og kommet seg på større messer, sende gamer.no på e3(har de vært der ?) kan bli spennede dette Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Tja, dette betyr en betraktelig lønnsøkning for enkelte Lenke til kommentar
knatten Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Kjøpesummen får ikke en gang vi som jobber her vite, så den blir nok ikke tilgjengelig. Dette er standard prosdeyre ved slike oppkjøp. Det kommer ikke til å bli mindre reklame på sidene, Mad Wolf Magnux sa det vel ganske godt over her. Ellers kommer vi til å holde på stort sett som før, men med noen utvidede muligheter for samarbeid med andre Orkla Media-selskap, noe som vi håper vil resultere i bedre tjenester for dere som brukere. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Frykter desverre det motsatte. Hvorfor skal Orkla kjøpe opp hele nettverket? Ikke for å drive veldedighet, men for å tjene penger... Det er ikke sikkert. Det kan være at publiseringsverktøyene som HW.no bruker faktisk er så pass gode, samt at medarbeiderne har så solide kunnskaper om HTML, PHP og CSS at de er attraktive pga av det. Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Tipper noen ble rike(re) i dag Endret 4. juli 2005 av Kenny000 Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette kan slå begge veier, jeg håper at dette innebærer at flere kan bli 100 % ansatt i HW slik at vi som brukere får en enda mer helprofesjonell oppfølging Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ellers kommer vi til å holde på stort sett som før, men med noen utvidede muligheter for samarbeid med andre Orkla Media-selskap, noe som vi håper vil resultere i bedre tjenester for dere som brukere. Jeg er redd for at dere kommer til å bli brukt til å hjelpe til andre steder i konsernet der de tjener penger, slik at hw.no blir litt nedprioritert til tider... Lenke til kommentar
dahlfr Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Frykter desverre det motsatte. Hvorfor skal Orkla kjøpe opp hele nettverket? Ikke for å drive veldedighet, men for å tjene penger... Har ikke helt tro på det selv nei. FRD Endret 4. juli 2005 av dahlfr Lenke til kommentar
knatten Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) BennyXNO har også et poeng her. En god grunn for Orkla Media til å kjøpe oss er den kompetansen vi har i selskapet. Det er ikke bare drift- og utviklings-messig, men også pga. at vi har dyktige journalister, flinke selgere osv. Dessuten liker de hvordan vi styrer sjappa, og den utviklingen vi har hatt her. Edit: Jeg refererer til BennyXNO sin første post, ikke den andre. Det med at vi blir utnyttet til andre formål tror jeg ikke vil skje i noen stor grad, og uansett vil det jo gå andre veien også, slik at kompetansen kan utvikles på tvers av de enkelte selskapene. Endret 4. juli 2005 av knatten Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg ble egentlig overasket over hvor få brukere hw.no hadde jeg. 180.000 besøkende pr uke er vesentlig lavere enn hva jeg hadde forventet. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg må innrømme at jeg ikke var klar over at WH.no allerede var del av et aksjeselskap... Får håpe dere fortsetter å holde hodet over vann i framtiden, til tross for kravet om klingende mynt. En slik kommersialisering er jo åpenbart et tveegget sverd. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette føles ikke bra, men det ordner seg sikkert Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vel jeg må innrømme at dette ikke kommer som noen stor overraskelse på meg. Får bare håpe at kvaliteten på arbeide rundt hw.no ikke synker. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ser fint ut på papiret, men nå er det vel over og ut med hw.no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå