Gå til innhold

Hva syns du om graffti?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes graffiti er drit fett. Har prøvd meg litt selv men uten trening ble det ikke noe særlig. Liker kulturen og miljøet men at politiet er så på folk som er ute å maler istedet for å ta folk som dreper og voldtar har egentlig gjort at jeg heller holder meg til papirblokka.

Ser at du trenger litt trening, men sett deg ned å tegn en del så finner du ut hvordan bokstavene kan flyte fint i hverandre med outline, skygge og 3d. Alt som hører med. Leser for tiden cecilie høygårds gategallerier og kan bare anbefale den for alle som er litt interissert i graffiti kulturen. Øv masse på å male, så får du god teknikk.

Lenke til kommentar

Jeg synes grafitti kan være pent, men ikke over alt. Tilgrising av offentlig / andres eiendom har jeg ingenting til overs for. Pen grafitti blir uansett fort tagget over med stygge merker. En annen negativ side er "kule" folk med sort hettegenser og sprayboks. Mange kriminelle frø som spirer i slike miljøer tror jeg.

 

edit: Merk at disse helst henger i taggemiljøene.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
det er trist når bygninger blir griset til.

 

men jensemil, lov at du ikke begynner med det da

 

Jeg skal ikke grise til noen andre byggninger en familiens :D

 

Sånne som skriver eks: Pals så mange steder som mulig med enkel skrift er drit kjedlig, og bare ødelegger. Synes jeg.

 

Men graffti med fine motiver/fin skrift med masse farger er drit kult.

 

Jeg hadde bare råd til gul og svart. Søren....

Lenke til kommentar

Grafitti er grise deilig. Men hadde jeg vært deg hadde jeg lagd 50skisser før jeg spraya noe opp på en vegg. har lagd en goooood del skisser opp igjennom tiden, var en gang en hip hop idiot og holdt på med alt i dens omkrets. Men grafitti er saker vettu :) når man får det til.!

 

EDIT; bombing er forkastelig! altså skrive navnet ditt på en vegg og løpe av gårde til neste bygg osv. :thumbdown: Men syns det er rå lekkert når folk får i oppdrag av komunen og pynte underganger osv :) undergangs systemet i fredrikstad by er en pryd å benytte seg av :thumbup:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
okey, har ikke hørt om 3d effekt før.. Men sjønner hva dere mener. Noen tips til å få det til? fred fra jens

 

 

bombing er no dritt.

 

ps: det skulle vert mer lovelig graffiti i oslo, syns jeg

Legge på skygge, altså ett svart parti som går litt ut. Kan se om jeg kan tegne en skisse og scanne inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...