audhage Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er det bare meg eller begynner dette å gå litt over styr. Jeg har alltid likt netshop, men har nå på følelsen at det blir for stort, men hvem vet? Skattejakt, Netshop Gold og Supertirsdag. Blir dette ordentlig eller bare mange "tilbud"? Hva synes dere? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Klarer dem å bidra med å presse prisene så er ikke jeg den første til å klage hvertfall... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Det spørs da. Kan jo ikke ha tilbud på alle varene i butikken Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Noen som har en anelse om hva som kommer da?? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Sier du det fordi du vet det eller? Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sier du det fordi du vet det eller? Mvh Audun Hagen Nei, desverre... Skal jobbe fra 10 - 19 i morra, men får vel sjekke en gang i timen da Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kan bli spennende å se. Vi får håpe på noen skikkelige tilbud! De ekstreme tilbudene burde postes umiddelbart på forumet slik at alle her blir klar over dem. Det er menneskelig å glemme å oppdatere siden hver time Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 La dette bli tråden for å poste slike tilbud da! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) ja.. skattejakt.. Skal holde øynene åpne og bla rundt der utover dagen Endret 28. juni 2005 av Vizla Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Blir bare irritert over timetilbud og skattejakter.. Har vel for faen ikke tid til å sitte å pjalle på netshop sine sider hele dagen. Skal de ha salg, kan de vel legge ut hele skiten og ferdig med det. Fant heller ikke noe timetilbud-banner, så det var jo også 3 minutter bortkastet tid. Ender vel med at jeg styrer unna hele netshop-opplegget og handler en annen plass. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Er det bare meg eller begynner dette å gå litt over styr. Jeg har alltid likt netshop, men har nå på følelsen at det blir for stort, men hvem vet? Har da ingenting med om Netshop er stor eller ikke - at dem velger å legge ut tilbud og skattejakt. De, (som alle andre butikker), ønsker jo å selge så mye varer som mulig - og dette er da en type markedsføring som kan bidra til det - med bla. økt fokus og interesse for sidene deres. Hvis Netshop (eller hvilken som helst annen butikk) ønsker å selge, så må de først og fremst sørge for at folk blir så nysgjerrige at de holder sidene deres under oppsyn. Og det oppnår de ved å gjøre nettopp dette. Endret 28. juni 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hadde du lest så hadde du sett at timetilbud starta klokken 9, mens skattejakten klokken 10 og vil vare fram til midtnatt /cyrus Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Blir bare irritert over timetilbud og skattejakter.. Har vel for faen ikke tid til å sitte å pjalle på netshop sine sider hele dagen. Skal de ha salg, kan de vel legge ut hele skiten og ferdig med det. Fant heller ikke noe timetilbud-banner, så det var jo også 3 minutter bortkastet tid. Ender vel med at jeg styrer unna hele netshop-opplegget og handler en annen plass. Ok - det må da være helt opp til deg! Ingen som tvinger akkurat DEG til å ta del... Folk irriterer seg over så mye rart. "Faen ass. Krise - supertirsdag med tilbudsvarer; HVA BLIR DET NESTE?" *Tronaldo* Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 All reklame er god reklame er det noe som heter - og gjett hva! Nysgjerrig som jeg er sjekker jeg nå ut hva Netshops kampanje går ut på. Synes forøvrig *Tronaldo* sa det ganske greit: "Faen ass. Krise - supertirsdag med tilbudsvarer; HVA BLIR DET NESTE?" Så lenge butikken ikke driver med lureri eller tvilsom markedsføring må de da få lov til å holde på.... Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hadde du lest så hadde du sett at timetilbud starta klokken 9, mens skattejakten klokken 10 og vil vare fram til midtnatt /cyrus Flisespikking! Lenke til kommentar
*Tronaldo* Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Noen som har funnet noe eller? PS - ser at komplett.no er inne og kikker her... Det er vel bare en ting og si "ta det til etterretning" Endret 28. juni 2005 av *Tronaldo* Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Nå leser Komplett.no igjennom tråden, mon tro Komplett.no starter med noe lignende? Edit : Noen var før meg gitt. Endret 28. juni 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 hahahaha Einhell BPS 520E Stikksagsett før: 395,- 250 det går vel som hakka møkk på en webshop for datadeler. Virker som om de utvider sortementet i likhet med komplett. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Ja, ingenting er som et stikksagsett i en databutikk vet du EDIT: Er Netshop nede? Endret 28. juni 2005 av audhage Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 EDIT: Er Netshop nede? Skulle til å skrive det samme... Trolig ble supertirsdagen og skattejakten for populære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå