Samtron87 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg og en kamerat har laget noen kortfilmer som vi vil brenne ut på en DVD og det er greit, men så lurer jeg på hvordan man kan lage en meny? Hvor man kan velge klipp (kortfilm), bonusmatrial osv.. Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Adobe encore er genialt... Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sikkert mange gode gratisprogrammer der ute, men det eneste jeg VET om er NeroVision. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 DVD Menu Studio klarer også jobben med å lage DVD-menyer bra. Lenke til kommentar
oeyvind86 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 DVD Maestro er også genialt, og er blant programmene proffene bruker, men ikke akkurat gratis.. Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Funker det med NeroVision Express, eller finnes det en NeroVision også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå