Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Hei Dette er tråden der vi samler Counter-Strike filmer. Filmer av forumbrukere: - Den tredje filmen (Teddy, 28 MB) - Den femte filmen (Teddy, 65 MB) - It's so zimpLe (Venn av rkg1000, 364 MB) - eXploid, Public. (eXploid, 20 MB) - Pharcyde (Joltaire, 109 MB) - Cs Movie41 (BadBeer, Putfile.com) - Operasjon Deagle (biiig.no, 116 MB) - Laze_The_Movie (Anjers, 104 MB) - Mr_Razer vs Myggsa vol 1 (Mr_Razer, 7.3mb) - magnusK frags #1 (ZiroN, 97.8mb) Filmer fra andre steder: - Project_kr The Movie (GotFrag, 300 MB, krever medlem) - SK.swe does Dallas (BroadPark Gaming, 532.25 mb, krever medlem) - Toop players 6 (Catch-Gamer, 160 MB, krever medlem) - CPL Winter Movie 2004 (Catch-Gamer, 377 MB, krever medlem) - Eyeballers Tribute Trailer (Catch-Gamer, 64 MB, krever medlem) - The World of Snapp (acme-games, Speedz0r, 443 MB) - ~NoXstar (FileFront, 161 MB, CS:S) - Pandoras Box 2 (FileFront, 95 MB) - CPL Final 2004 (FileFront, 253 MB) moNstrous (FileFront, 331 mb) Annet: - mms - DiRECTORS Cut (204 MB) - CS-Clips'ene til nr0 (CS 1.5, nr0) - de_dust2 smoke bugg (3 MB) - Ruination (183 MB) - eoLithic (183 MB) - Deagle HS (biiig.no, 3.5 MB) - Girlpower (Catch-Gamer, 198 MB, krever medlem) Guide til og lage CS film selv, denne dekker CS 1.5 og CS 1.6. Tips: Catch-Gamer filmer. Ta en titt. (PS. Krever medlem) Å nå håper vi på at vi har alle CS-klipp og resten av kommentarene om CS-klipp her. Mvh: Mammuten :Redigert av Newt32: Endret 18. juli 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Bra at vi har alt på ett sted! Lenke til kommentar
brd Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Eg og håper på sticky toop_players 6 er min favrit movie Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Bra iniativ, men jeg synes nesten den første posten her var like rotete som forumet. Prøv å organisere det litt bedre. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 skal prøve.. Noen forslag? Lenke til kommentar
MortenGj Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Bra iniativ, men jeg synes nesten den første posten her var like rotete som forumet. Prøv å organisere det litt bedre. Sant nok! Men allikavel en flott tanke! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Min trailer til en film som det neppe blir noe av, ligger her: http://nesevis.net/shakethat/filer/1337Z.D....CD1-DANiEL.avi Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 var et bra iniativ dette her, men det å legge inn egne meninger om filmer syns jeg blir litt dumt, hvertfall hvis denne blir en sticky.. sikter da til CS:S. Jeg syns den er latterlig, men.. godt mulig du liker 1.6 filmer best, men det finns også folk som liker source filmer best, og da blir det litt feil når du slakter den filmen i første post. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Nei nei, ikke det jeg mente.. FILMEN var latterlig EDIT: det er pga at man ikke ser weaponmodels.. men det var visst pga SrcTV som var under utvikling.. Men jeg fjerner det jeg, så blir det ikke kommentert senere EDIT2: Haha, nice film Sosohal! Nice Frags.. Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...=0#entry3521896 Min gaaamle fragmovie tråd, som døde ut. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Du MÅTTE ødelegge? Neida, men de filmene fungerte ikke, og jeg tenkte på og satse på og ha bra filmer og ikke teamfrags bl.annet Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Filmene fungerte ikke? Funker fint her.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Noen av de fungerte ikke her Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) går igjennom de nå. Zebe-Activated fungerte ikke (PM sendt...) Teddy-Terror er tatt med Skal se igjennom eXploid sin tråd nå, for og legge inn han sine filmer, hvis de fungerer EDIT: Var kun 1 av eXploid sine filmer som fungerte.. Endret 22. mars 2006 av Mammuten Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 [bla, bla..] Film1 Den siste [bla, bla..] Jeg såg gjennom et par klipp, så fikk jeg med meg at i det klippet jeg quota er pigade jeg og søster mi med 2 min ut i filmen dreper du søster mi "jess" (lil_furi), rett etter det så dør nok jeg, med nicket "Rob|n^_^".. Syns det var litt artig å se meg selv i en film sånn helt uten videre Så måtte jeg jo le litt over hvor dårlig jeg var Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 hehe ja,, mulig det.. Ser igjennom nå.. BTW, den MMS filmen var fet.. MANGE nice frags der! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 [bla, bla..] Film1 Den siste [bla, bla..] Jeg såg gjennom et par klipp, så fikk jeg med meg at i det klippet jeg quota er pigade jeg og søster mi med 2 min ut i filmen dreper du søster mi "jess" (lil_furi), rett etter det så dør nok jeg, med nicket "Rob|n^_^".. Syns det var litt artig å se meg selv i en film sånn helt uten videre Så måtte jeg jo le litt over hvor dårlig jeg var Apropos det; her blir gamleklanen min og jeg eid litt. Dog, verdt å nevne at matchen endte uavgjort. Lenke til kommentar
Stokken Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 [bla, bla..] Film1 Den siste [bla, bla..] Jeg såg gjennom et par klipp, så fikk jeg med meg at i det klippet jeg quota er pigade jeg og søster mi med 2 min ut i filmen dreper du søster mi "jess" (lil_furi), rett etter det så dør nok jeg, med nicket "Rob|n^_^".. Syns det var litt artig å se meg selv i en film sånn helt uten videre Så måtte jeg jo le litt over hvor dårlig jeg var Me var begge latterlig dårlege der ja, Men løye å sjå Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 (endret) Kult og se jenter som spille CS da.. EDIT: hehe, så på klippet nå.. Heldig med spray'en der Rob|n^^ Endret 25. juni 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå