Mojo Pin Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 Hei. Jeg har nettopp installert og cracket Bearshare Pro, men får det ikke til å funke. Jeg har sjekket både windows brannmuren - den er AV, og NIS - Firewall - den er konfigurert slik at den ikke hindrer for Bearshare Pro. Jeg regner med at det har noe med porter/ip å gjøre. Dette forstår jeg meg dårlig på. Er det noen som kan hjelpe meg? Fredrik Kostøl Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Nope, her er det ikke noe hjelp å hente fordi du prater om ulovlig kopiert programvare på et forum som vi vil holde rent for slik prat. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Stenges Endret 24. juni 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg