Blåbær Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Fyr løs, hva er den beste oppskriften dere har for å lage en god drink der man smaker minst mulig alkohol. Har en flaske vodka hjemme nå og lurer hva jeg skal blande det med for at det skal smake godt og minst mulig alkohol. Takker for alle svar. Men begrens off topic snakk. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Minst mulig alkoholsmak? Bare å dynge på med sprite e.l. det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 3/7 Vodka 3/7 Fanta Lemon 1/7 Fanta Apple Her har du en frisk sommerdrink som fjerner 95% av alkoholsmaken. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Koskenkorva. Bar. Koskenkorva er en finskprodusert vodka med mye mindre ettersmak enn vanlig. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) fanta fins ikke i statene men ellers takk. Grunn kan jeg oppgi ved en annen annledning. Og jeg gidder ikke å blande helt ut, blir kjedlig å proppe seg i mange liter drikke bare for å slippe alkoholsmak. edit: Har kjøpt flasken allerede, hjelper lite å nevne andre vodka merker Endret 24. juni 2005 av rakib Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Se min post. Fyll opp ett kjøkkenglass og bli ferdig med det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Og jeg gidder ikke å blande helt ut, blir kjedlig å proppe seg i mange liter drikke bare for å slippe alkoholsmak. Ikke skriv det i det første innlegget da vet du. Vodka bør forresten drikkes bar, du kan evt koke opp litt kaffe og mekke vodkarsk. Ikke like godt som vanlig karsk, men det funker. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2005 Nei men det er derfor jeg leter etter en drink jeg kan lage som skjuler mest mulig av alkoholen. Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg drikker alltid Vodkaen med Battery eller Red Bull hvis jeg har det. Synes de er ganske bra på å skjule vodka smaken. Noe jeg har hørt, men aldri testa ordentlig er å legge vodkaflaska i frysern, det skal visst dempe smaken. (ta det med ro, den fryser ikke ) nAz-guL Endret 24. juni 2005 av nAz-guL Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg har alltid vodka i fryseren. Trudde det var slik alle gjorde. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Jeg drikker alltid Vodkaen med Battery eller Red Bull hvis jeg har det.Synes de er ganske bra på å skjule vodka smaken. Noe jeg har hørt, men aldri testa ordentlig er å legge vodkaflaska i frysern, det skal visst dempe smaken. (ta det med ro, den fryser ikke ) Weee ! Thats my Man.... Har alltid vodka i fryseren et døgn før morro starter... Endret 24. juni 2005 av jarmo Lenke til kommentar
ViPeR Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 vodka+battery funker veldig bra så lenge man ikke blander for sterkt da Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vodka og cola anbefales ikke... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 3/5 sprite + 2/5 vodka? Sprite funker som blandevann til det aller meste, og jeg mener det demper alkoholsmaken mye. Dog går den som ofteset rett ned Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sitronbrus eller appelsinjus funker bra. Dette fjerner det meste av sprit smaken! Lenke til kommentar
havfal Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Vodka og cola anbefales ikke... Cola er jevnt over ikke noe bra blandevann, bortsett fra til Cuba Libre, men det smaker jo dritt også da. Rom og Cola.. ÆSJ! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Vodka Russian (Russain mix fra schwepps) Vodka Tonic (Tonic mix fra schwepps) Vodka lemon (Lemon mix fra schwepps) Bruk gjerne litt roses lime eller sour mix sammen med litt ferskpresset sitron. Vodka Battery (usj) Vodka Cranberry (tranbærjuice) Vodka lemon shot er min favoritt. Masse is, en liten lime som du presser litt og legger i bunnen. Fyll så ønsker mengde vodka Endret 24. juni 2005 av Frekkas Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 fanta fins ikke i statene men ellers takk. Jo? Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 fanta fins ikke i statene men ellers takk. Jo? Fanta er jo coca cola company da... Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Akkurat, og det finnes i aller høyeste grad i USA. Jeg hadde en brusautomat rett utenfor hotellrommet da jeg bodde i Florida sist, og jeg kjøpte meg en Fanta hver morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå