Gå til innhold

Prosjekt ALUminous Kommentartråd

Anbefalte innlegg

ALUminouslogo2.jpg

Dette er altså kommentar-tråden til loggen min; ALUminous. Jeg setter stor pris på alle kommentarer dere måtte ønske å gi meg, enten det er skryt, konstruktiv kritikk, ting dere mener kunne vært gjort annerledes/bedre, etc.

Selve loggen finner du HER

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:bøye seg i støvet: NYDELIG! Elsker HL2, og ser allerede at dette er en worklog jeg MÅ følge med på!

Angående bildene: vet ikke hva slags kamera de er tatt med, men det var heller laber kvalitet. Er det tatt med en vanlig digitalkamera, bruk macrofunksjonen når du skal ta bilder av ting som er 70cm fra kameraet (eller nærmere).

Keep going, and dont stop!

It's gonna be NICE! :thumbup:

Lenke til kommentar
:bøye seg i støvet: NYDELIG! Elsker HL2, og ser allerede at dette er en worklog jeg MÅ følge med på!

Angående bildene: vet ikke hva slags kamera de er tatt med, men det var heller laber kvalitet. Er det tatt med en vanlig digitalkamera, bruk macrofunksjonen når du skal ta bilder av ting som er 70cm fra kameraet (eller nærmere).

Keep going, and dont stop!

It's gonna be NICE! :thumbup:

Burde kanskje opplyst om det, kameraet som er brukt er en samsung d500, det er nok heller mine fotografiske evner som ikke er helt i toppsjiktet. Jeg skal skjerpe meg, lover!:) Noen forslag til ting du gjerne skulle sett? Takk for tilbakemeldingen btw, for all del!

Lenke til kommentar

Update:

Fant desverre ut at Coolermaster Musketeer'en har innebygde blå led's i kretskortet, og dermed er moddejobben utenfor min rekkevidde. Jeg prøver derfor å selge den, for husker jeg riktig har det kommet en til musketeer med mulighet for flere bakgrunnsfarger...?

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
den viftestyringa ble jo rett å slett rå!

lykke til videre, dette tror jeg kan bli veeeldig bra.  :thumbup:

Takk, begynner å like den jeg og! Skal fikse noen bedre bilder av det midlertidige resultatet.

OT: Hvor fikk du forresten tak i den grønne ide-kabelen du har i din egen kasse? leste workloggen din, flott arbeid!:)

Endret av Caliber
Lenke til kommentar
Nok en HL2-mod.. :) Likte plexien rundt knappene.. Kan bli bra! Morsomt at du modder et Lian Li over til HL2 da, er jo ganske forskjellig stil..

Misforstå meg rett, jeg baserer ikke casemod'en på hl2-themet, men låner designet av logoen (omrisset) til bl.a. viftestyringen og sideviduet, thats it :)

Sitter fortsatt med to spørsmål her som dere muligens kan hjelpe meg med:

1) Tror dere dobbeltsidig sort tape vil fungere godt til å feste plexi-bitene?

2) Hvor kan jeg få tak i dioder med 3 ben slik at jeg kan bytte ut lysene i sunbeam rheobusen?

Ersa: Takk, bare å følge med...

Tilbakemeldinger og forslag mottas med stor takk!

Endret av Caliber
Lenke til kommentar

Takk, begynner å like den jeg og! Skal fikse noen bedre bilder av det midlertidige resultatet.

OT: Hvor fikk du forresten tak i den grønne ide-kabelen du har i din egen kasse? leste workloggen din, flott arbeid!:)

Takk for det. ;) den grønne IDE kabelen kjøpte jeg på komplett. Her.

tror du burde satse på noe som sitter litt bedre, bare for å være på den sikre siden. helt vanlig superlim funker nok bra..

2) Hvor kan jeg få tak i dioder med 3 ben slik at jeg kan bytte ut lysene i sunbeam rheobusen?
sikker på at det er 3 ben på ledsene i rheobusen din? i min sitter det helt vanlige LED's med to ben. det er riktignok 3 hull der du skal putte ledene nedi men i min sitter det hvertfall vanlige LED's.. :hmm:
Lenke til kommentar

Takk for det. ;) den grønne IDE kabelen kjøpte jeg på komplett. Her.

tror du burde satse på noe som sitter litt bedre, bare for å være på den sikre siden. helt vanlig superlim funker nok bra..

sikker på at det er 3 ben på ledsene i rheobusen din? i min sitter det helt vanlige LED's med to ben. det er riktignok 3 hull der du skal putte ledene nedi men i min sitter det hvertfall vanlige LED's.. :hmm:

Vel det ser ut som om led'ene har 3 bein, det går nemlig 3 bein ned hullene ned mot kretskortet. Led'ene har jo også to farger, noe jeg heller ikke har funnet noe sted lett tilgjengelig. Noen som vet?

Den uv-kabelen darkness, gir den noen god effekt? Gjennom leser-erfaringene på komplett klager folk på at den ikke er noe tess, og det kan godt stemme (har selv hatt en ide-kabel med beskrivelsen "gjennomsiktig", skuffet meg).

Ellers tusen takk for tilbakemeldingene alle sammen, setter stor pris på det! Blir forhåpentligvis clas ohlson i morgen (jobber i dag), så da får vi se hva jeg finner. Blir sannsynligvis en bestilling fra netshop/microplex i morgen også.

Stay tuned!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...