padda Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sommeren lar seg tydligvis vente på her i landet, men den kommer nok en gang, og med den kommer sene kvelder ute på stranden eller fjellet, gjerne ved et bål, en god gjeng med folk og noen gitarer. Hva slags sanger drar dere fram i sånne sammenhenger? Hva er deres sommersang-liste? (gjerne norske) Begynner såvidt å nevne: DeLillos - Smak av honning Jokke - Sola skinner Den som begynner "Jeg sitter ned på stranda og ser utover havet, en solskinnsdag i ferien min" Kom med deres favoritter! =) Lenke til kommentar
Hetfield^^ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) jeg en del minner av Hotel California, der dama mi satt ved bålet og spilte på sin gitar Endret 9. juni 2005 av Hetfield^^ Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sangen du nevner en linje fra er postgirobygget med - en solskinnsdag. Men postgirobygget med idyll er også veldig å anbefale Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Sannsynligvis ihjelspilt, men like fullt en vinner: Halvdan Sivertsen - (og jeg husker ikke tittelen) "...når sommerdagen ligg utover vannet...og blabla noe noe bla bla blaaaaa...." Selvsagt en forutsetning å kunne teksten.... T'Weed Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) edit : Sang tittel var nevt. Endret 9. juni 2005 av lanez-nor Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Di Derre - Jenter som Kommer CC Cowboys - Tigergutt og Når Kommer Jeg Å Tar Deg Lenke til kommentar
CrizzBee Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Halvdan Sivertsen - (og jeg husker ikke tittelen) "...når sommerdagen ligg utover vannet...og blabla noe noe bla bla blaaaaa...." Kjærlighetsvisa heter den. Jeg er enig med Ferr, Coldplay er sommermusikk Endret 9. juni 2005 av CrizzBee Lenke til kommentar
padda Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Vårsøg Ikke helt gitar-musikk den der vel? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Idyll og en solskinnsdag er klassikere. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vårsøg Ikke helt gitar-musikk den der vel? Ehh, jo?? Lenke til kommentar
padda Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 (endret) Vårsøg Ikke helt gitar-musikk den der vel? Ehh, jo?? Åja, har bare ikke hørt den med gitar, men sikkert kult! Veldig fin låt ihvertfall. Edit: Postgirobygget med Tenk om jeg var like god, må jo også inn på listen! =) Endret 9. juni 2005 av padda Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 St. Thomas - Come My Way St. Thomas - People In The Forest Ryan Adams - When The Stars Go Blue Josh Rouse - It's The Nighttime Bruce Springsteen - The Ghost of Tom Joad Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Åja, har bare ikke hørt den med gitar, men sikkert kult!Veldig fin låt ihvertfall. Den er kjempefin med gitar.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Vennegjengen min starter alltid med Pantera. Men når alkoholen begynner å få overtaket, da setter vi på Manowar! Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Postgirobygget er jo alltid koselig ute på sommeren. Hvis man klarer å få til postgirobygget rundt et bål vil jeg si det er det beste. Mark Knopfler er jo også konge da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå