guardianpegasus Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Hvis det er noen som følger med... foreløpig startdato for sesong 2 er 17 july Lenke til kommentar
miCro Skrevet 8. juni 2005 Del Skrevet 8. juni 2005 Jupp, har sett sesong 1. En av de bedre sci fi seriene jeg har sett, og jeg gleder meg derfor veldig til sesong 2 starter opp. Bra det er noe som er verdt å følge med på i sommer! Det jeg likte spesielt godt med serien var hvordan de "filmet" kampene i rommet. Den vinglete kameraføringen ga det et realistisk preg jeg ikke har vært borte i før innenfor sci fi sjangeren. Det blir spennende å se hvordan serien utvikler seg! Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 9. juni 2005 Del Skrevet 9. juni 2005 Detta hadde jeg venta på, gleder meg til det kommer. Lenke til kommentar
guardianpegasus Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2005 Hehe jeg også... og en ting jeg kom på nå nettopp... Stargate SG-1 og Atlantis starter jo på samme dagen! Om de gjør det slik som sist sesong, med triple friday action pack hehe Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Tenkte jeg skulle trekke frem denne tråden igjen, siden sesong to nå er i gang. De to første episodene av sesong 2 var knall bra, så dette lover godt for hva vi har i vente! Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 var sesong en egentlig bare to filmer? For hvis det er den serien, er det bare å starte opp i kveld Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 (endret) Edit: Det var først to filmer ja, men i tillegg til de, var det 13 episoder i sesong 1. Endret 27. juli 2005 av miCro Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 det siste jeg så var at det skulle være en avtale mellom mennesker og maskiner på et øde krater. Så begynte krigen ? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Jeg rotet litt med det første innlegget. Krigen setter i gang etter det ja. Og for en krig! De scenene fra da menneskeheten går under er, midlt sagt, spektakulære! Skru opp lyden! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 den scenen da en atombombe sprenger et stykke unna og smadrer hele huset var glimrende. syns dog dem gjorde litt mer med spesialeffektene i sesong 2. den delen når Galactica og Pegasus slåss mot de to stjerneskipene ga med frysninger nedover ryggraden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 BSG har forrykende effekter til TV-serie og vere. Rett og slett herlig å se på Gleder seg villmann til Sesong 3! Skulle vel fått takk i Sesong 2 på DVD også! Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Blir sesong 3 i nærheten av sesong 2 gleder jeg meg stort. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 var sesong en egentlig bare to filmer? For hvis det er den serien, er det bare å starte opp i kveld 4568599[/snapback] nei det er en 2dels miniserie .. ikke film Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Heh, gamle tråden? Fredag 06 oktober sier TVtid sin kalender at tredje sesong begynner og jeg gleder meg. (Kjekt å få skyte inn litt reklame for en venns side også, og mulignes min egen lille beskrivelse av serien.) Lenke til kommentar
O.J Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 var sesong en egentlig bare to filmer? For hvis det er den serien, er det bare å starte opp i kveld 4568599[/snapback] nei det er en 2dels miniserie .. ikke film 6427688[/snapback] 2dels miniserie? sesong 1 bestod av 2 piloter på ca. 90min hver. etterfulgt av 13 episoder. sesong 2 var en fullblods sesong på 20 episoder. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Sesong 1 inneholder den den miniserien også? Nå snakker jeg om serien på DVD. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eg kjøpte sesong 1, episode basert 1-13. Men man kan få BSG + miniserie i samlepakke i form av denne trur eg; BSG Complete Series! This set contains items which may be available separately: Battlestar Galactica: Baltar's Escape Battlestar Galactica: Fire in Space Battlestar Galactica: Murder on the Rising Star Battlestar Galactica: The Long Patrol Battlestar Galactica: The Lost Warrior Battlestar Galactica: The Magnificent Warriors Battlestar Galactica: The Man with Nine Lives Battlestar Galactica: The Young Lords Battlestar Galactica [TV Series] Battlestar Galactica: Saga of a Star World, Part 1 Battlestar Galactica: Saga of a Star World, Part 2 Battlestar Galactica: Saga of a Star World, Part 3 Battlestar Galactica: Lost Planet of the Gods, Part 1 Battlestar Galactica: Lost Planet of the Gods, Part 2 Battlestar Galactica: The Gun on Ice Planet, Zero Part 1 Battlestar Galactica: The Gun on Ice Planet, Zero Part 2 Battlestar Galactica: The Living Legend, Part 1 Battlestar Galactica: The Living Legend, Part 2 Battlestar Galactica: War of the Gods, Part 1 Battlestar Galactica: War of the Gods, Part 2 Battlestar Galactica: Greetings from Earth, Part 1 Battlestar Galactica: Greetings from Earth, Part 2 Battlestar Galactica: Experiment in Terra Battlestar Galactica: Take the Celestra Battlestar Galactica: The Hand of God Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eg kjøpte sesong 1, episode basert 1-13. Men man kan få BSG + miniserie i samlepakke i form av denne trur eg; BSG Complete Series! 6429863[/snapback] Dette ser ut til å være den orginale serien ifra 70-tallet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Eg kjøpte sesong 1, episode basert 1-13. Men man kan få BSG + miniserie i samlepakke i form av denne trur eg; BSG Complete Series! 6429863[/snapback] Dette ser ut til å være den orginale serien ifra 70-tallet. 6429912[/snapback] Oppsann Var kansje litt kjapp der! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. juli 2006 Del Skrevet 3. juli 2006 Men uansett, mini serien får du for ein billig penge på play.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå