Gå til innhold

Trenger film hvor spøkelse har blitt filmet!

fxwz

Anbefalte innlegg

Min gode venn Jænszn var så heldig å komme oppi Engelsk muntlig.

Sier at han skal vise en film hvor noen har filmet ettt spøkelse, men han sliter med å finne noe. Skjønner vel egentlig det da.

Men noen som vet av?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Shit, den der var skikkelig creepy! Spill den for læreren, med høyt volum. (Må innrømme at jeg skvatt noe j*vligt) :scared:

EDIT: Får frysninger hver gang jeg ser den der. Må liksom bare se den om og om igjen. *grøsse*

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Leste nettopp hele historien til han fyren. Gjor det bare enda mer skremmende. I like it :p

EDIT: The deamon:

dem_labeled.gif

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
:omg: Jævla redd jeg ble!! Jeg som ikke tåler skrekkfilmer eller noen ting!!

Kan jeg få sove i senga til en av dere inatt? :ermm::p

:yes:

Lenke til kommentar
Den der personen/spøkelset som kom ut døren på Barton Mansion-filmen, var ikke det bare kompisen til han som filmet?

Nei, du ser at begge to har en lommelykt, sannsyngligvis står han andre kompisen bak han som filmer.

Men jeg lurer....hva om du tar et stort insekt-nett og trer det over deg..skulle du ikke se omtrent sånn ut ?

Lenke til kommentar

Jeg tipper det bare er iscenesatt. At de folka bare har fått en kompis med stor posete hvit genser og en "lantern" til å komme ut av den døra. De "to" ser du jo når de løper ned trappa. Kompisen løper først, og han med kameraet kommer etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg tipper det bare er iscenesatt. At de folka bare har fått en kompis med stor posete hvit genser og en "lantern" til å komme ut av den døra. De "to" ser du jo når de løper ned trappa. Kompisen løper først, og han med kameraet kommer etter.

Man kan aldri vite sikkert hva som er ekte eller ikke. Selv syntes jeg det så fake ut (etter å ha sett den ganske mange ganger) ;)

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor jeg ser på slikt klokken 2 om natten :p

Og jeg måtte jo selvfølgelig lese gjennom tråden som Gef linker til, og der er det jo masse fine stillbilder av denne vakre skapningen.

Får neppe sove i natt, driver jo stadig vekk og ser meg over skulderen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...