kakemonster7 Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg hører, som garantert mange andre også gjør, på musikk når jeg skal sove... Vaffal noen ganger... Så Jeg lurer rett & slett bare på: Hva er din favoritt sovesang? Personlig liker jeg Elton John's "In the circle of life" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) MUSIKK For å svare på topic, ambient er bra Endret 2. juni 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Burde vel vert posta her. Edit; bakemesterharepus kom meg i forkjøpet. Jeg liker å høre på Dimmu Borgir o.l når jeg skal sove. Lurte dere der! Hører på REM og LIVE når jeg skal sove... Endret 2. juni 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Som sagt er den feilpostet. Men jeg syntes det er digg å høre på chillout og rolig avslappende trance. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 Ja, var nok en liten feilpost dette.... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 De rolige sangene av Dream Theater. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Theater Of Tragedy - Lorelei Theater Of Tragedy - Venus Anbefaler alle de låtene der! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Rockeballader, sllik som Guns N Roses - Dont Cry / Knockin On Heavens Door osv. Sovner ganske lett til musikk som Kent. (Sverige å Stoppa Mig Juni spesielt). Rolig, avslappende musikk med lett blanding av gitarsoloer og en god vokal. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Alt av Coldplay og Red Hot Chili Peppers... EDIT : legg til alt av Radiohead også.. Endret 3. juni 2005 av gaute/NeO^^ Lenke til kommentar
bfk Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Genial tråd... Nå kan jeg jo bare bruke alle sangene som står her Selv syns jeg Katie Melua - Closest thing to crazy er en fin sovelåt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Paul Oakenfold - Hypnotized Paul Oakenfold - Zoo York Prodigy - Spitfire Pantera - Cemetary Gates Metallica - The unforgiven Metallica - Until it sleeps Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Theater Of Tragedy - Lorelei Theater Of Tragedy - Venus Anbefaler alle de låtene der! digger Theater Of Tragedy, er utrolig bra musikk ellers så er jo denne ganske herlig å sovne til: Theater Of Tragedy - A Distance There Is Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Forresten, Enya er også digg å sovne til. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 (endret) Radiohead - No suprise <--- Finnes ingen bedre kan jeg garantere! Norah Jones - Don't know why Imogen Heap - Hide and seek Air - venus Air - Another day Lista goes on, men siden det egentlig er FAVORITTsang, må jeg stoppe der... Endret 2. juni 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Hele Damnation-albumet til Opeth. da er vi 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå