Gå til innhold

soldier of fortune 3 kampanje

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det der har aldri fungert og vil neppe fungere..... Men skal ikke se bort i fra at Raven allerede har planlagt SoF3 etter Quake 4. Kan da godt hende at de ønsker å prøve noe nytt for en gang skyld også.

Lenke til kommentar

ja det kan nok tenkes at det ikke vil fungere,jeg skjønner det,men det viser i allefall raven at det er mange der ute som tenker på det å vil se et nytt spill i serien,

håper alle som ser dette vil gå inn å signe for å markere det. :thumbup:

ja sp i sof 2 var vel ikke det helt store,men det er i mp at spillet ligger,personlig mener jeg at ingen andre spill er i nærheten av verdien i sof 2 mp,men det er min mening.

Lenke til kommentar

SoF 1 var best på singelplayer , SoF 2 best på Multiplayer , nå mangeler vi en SoF3 så vi kan få i både pose og sekk.

SoF1 var mer voldelig også , mens Sof2 roet det hele littegranne ned. Det er feil vei å gå! Skal vi ha SoF3 skal det være ultra voldelig / underholdende!

(ja , jeg synes vold er underholdning til visse grenser)

Lenke til kommentar
Steina Skrevet 02/06/2005 : 16:56

Tror ikke jeg har prøvd SoF 2, men syntes iallfall at SoF var teit på MP.

Gikk ikke ann å skyte av noen kropsdeler der..  

da mener jeg du har gått glipp av en av de beste mp opplevelser som er å få tak i,har selv alt som er å oppdrive av fps mp spill,men kommer alltid tilbake til sof 2 mp,den gamle klanen min lagde en mod som heter rocmod,hvis du kommer over spillet en gang,last ned denne så er du i gang,og jeg garanterer at kroppsdeler flyr der :w00t:

til alle dere som fortsatt spiller sof 2 mp kom inn å si hei en gang, http://h20clan.com/home/index.php prøver å finne norske soffere men det er ikke lett

takk til alle som har stemt

Endret av (ODIN)
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Tror ikke jeg har prøvd SoF 2, men syntes iallfall at SoF var teit på MP.

Gikk ikke ann å skyte av noen kropsdeler der..  :no:

4284143[/snapback]

Det gikk da vel. DU hadde sikkert på parental lock eller noe slik. ;)

SoF2 er et flott spill, og jeg gleder meg virkelig til en eventuell 3'er. Likevel er jeg temmelig sikker på at en slik tullete kampanje vil få utviklingen av 3'ern til å gå noe raskere. Jeg er nok temmelig sikker på at Raven ikke engang noen sinne vil komme til å se denne kampanjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...