Simen1 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Endret 27. mai 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ jaha? Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ jaha? var rart at quoten ble så rar Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ lael... Endret 23. mai 2005 av mihcaoj Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) ████████████████████████████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Siterer meg selv jeg Edit: Er det noen son har tips til hvordan man reduserer linjeavstanden? Jeg har prøvd alle fontene men det funket ikke noe bra. Endret 23. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 (endret) sdgdtj Endret 23. mai 2005 av biiig.no Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jævlig snodig, det må jeg virkelig si Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jævlig snodig, det må jeg virkelig si Enig. Men hvordan? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Terminal var det beste jeg kunne finne, i hvert fall. I tillegg tror jeg du må legge tegnene i en sitatboks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Tusen takk, da har jeg forbedret den litt Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jævlig snodig, det må jeg virkelig si Enig. Men hvordan? De skriver vel bare ting i forskjellige farger ellerno tenker jeg.. Eller så lager de bare firkantene Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€-- ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€ ¨€¨€ ¨€¨€¨€¨€¨€¨€ Lenke til kommentar
kake_fredrik Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 ████████████████████████████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Fikk det ikke til Endret 24. mai 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) ------------------------ ------------------------ Endret 24. mai 2005 av Zevs_ Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) ████████████████████████████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Endret 24. mai 2005 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) ████████████████████████████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Dette var jo lit morsomt, egentlig. Endret 25. mai 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ ████████████████████████ Nei, skulle du ha sett! Det var ikke verre enn å legge det hele inn i en skriftstørrelsesblokk. Fantastisk. Edit: Merkelig nok fungerer det ikke i Internet Explorer, kun i FireFox (muligens Opera, men jeg har dog ikke sjekket det). I tillegg forandres rekkefølgen på taggene når jeg forsøker å endre på innlegget. Er det en bugg, mon tro? Endret 26. mai 2005 av aadnk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg