Halvorsen Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hei. Som sagt vil jeg lage en dvd plate av mange avi klipp. Poenget er å kunne spille den på alle dvd spillere og å ha en brukbar meny det er lett å bla seg frem i. Er det noen som vet om et godt program som gjør gjobben? Takker for svar Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Hvilke redigeringsprogram har du kjøpt deg? Bruker selv Pinnacle Studio 9, som er mer enn bra nok for mitt bruk. Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 16. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2005 Har Adobe Premiere Pro. Kan det gjør saken, i så fall, kan den lage dvd menyen også? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Det kan det helt sikkert. Søk i forumet, eller gjør det enda enklere, les Hjelp funsjonen i programmet. Er sikkert en enkel måte å gjøre det på. Har desverre ingen erfaringer selv, så kan ikke hjelpe. Lenke til kommentar
dapre Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Er AVI filene av typen DivX ? I så fall må du også ha en evnt. stue-dvd som støtter DivX filer. De allers fleste stue-dvd spillere kjører etter den normale dvd-standarden, og der er det ikke noe som heter DivX, men der i mot MPG2. I tillegg er det mange DVD authoring programmer (lage meny progr.) som IKKE støtter DivX. De vil rett og slett ikke hente de inn i programmet. De vil KUN ha DVD kompatible MPEG2 filer. Lag dine fremtidige filer i MPEG2 formatet, så slipper du så mye om og men. Mvh, Dapre Lenke til kommentar
erikos Skrevet 16. mai 2005 Del Skrevet 16. mai 2005 Jeg bruker selv programe dvdSanta og NeroVision Express. Det fungerer strolende test det selv på http://www.mp3towav.org/dvdSanta/ og http://ww2.nero.com/us/NeroVision_Express_2_prev.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå