star-wars Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 lurer på hvem du synes er den beste regissøren innen film,.dette spørsmålet er sikkert stilt før men jeg stiller det likevel,. synes george lucas er best Lenke til kommentar
zokra Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) OT: hørt om svensken som var smart? nææææææææææææi! Jo, de som driver piratebay Endret 15. mai 2005 av zokra Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) - David Lynch: (Eraserhead, Lost Highway, The Elephant Man, Blue Velvet, Mulholland Drive osv osv osv) - Ridley Scott: (Blade Runner(!), The Gladiator, Thelma & Louise, Black Hawk Down, Matchstick Men m.fl) - Tom Tykwer: (Der Krieger Und Die Kaiserin, Lola Rennt, Heaven) - Sam Raimi: (Evil Dead og The Hulk) - Peter Jackson: (Braindead, Bad Taste, Forgotten Silver, The Frighteners, Meet the Feebles) - Takashi Miike: (Ichi The Killer, Audition, One Missed Call) Endret 15. mai 2005 av LarsP Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Helt klart: -Takashi Miike (Ichi the Killer, Audition, Deadly Outlaw: Rekka, Dead or Alive, Gozu, Agitator, Ley Lines) Og -John Woo (A Better Tomorrow, A Better Tomorrow II, Bullet in the Head, The Killer, Hard-Boiled, Once A Thief) rett bak på en utrolig sterk andreplass. Endret 15. mai 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Sam Raimi: (Evil Dead og The Hulk) Sam Rami har ikke laget The Hulk men det har Ange Lee, rett meg hvis jeg tar feil, med mindre du tenker på en annen film med navnet "The Hulk" Men uansett synes at Michael Bay har laget mange gode filmer(Bad Boys I, II, The Rock, Pearl Harbour osv) EDIT: Damn glemte ut Ridlet Scott jeg whf Han er bare så god til å lage filmer (The Gladiator, Hanibal, Kingdom Of Heven, Black Hawk Down, Alien osv) Endret 16. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ang Lee har laget "The Hulk" som gikk på kino for et par år siden. Mener å huske at vår godeste venn Sam har laget en kortfilm om hulken. Han har iallefall laget Spiderman 2. Bør ikke prate så mye om superheltfilmer da jeg synes at de suger balle alle som en. (Bortsett fra Supergirl - hun rocker!) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ridley Scott: The Gladiator og Black Hawk Down Peter Jackson: LOTR-filmene Steven Spielberg har jo masse bra filmer han også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Peter Jackson: LOTR-filmene Synes faktisk at LOTR er det dårligste Peter Jackson har laget. Dyktig gjennomført? ja! Filmer jeg vil se igjen? Nei! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 har ikke sett så mye av Peter Jackson egentlig, det er vel noe av det eneste så de kommer opp på listen.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) John Woo klar ener og vi snakker selvfølgelig Hong Kong filmene. David Fincher, Alex Proyas, Quintin Tarantino, Coen Brother's, Peter Jackson, Luc Besson, M. Night Shyamalan, Brian De Palma, Ridley og Tony Scott, Steven Spielberg, Kevin Smith, Francis Ford Coppola, Tsui Hark, Steve Soderbergh, Yuen-Woo Ping. Denne gjengen har laget mye moro... Edit: Glemte jo Michael Mann i farten, hvordan er det mulig. Edit 2: Alzheimer er en fin bil, Tim Burton må jo også nevnes... Endret 17. mai 2005 av Manx Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Akira Kurosawa Ingmar Bergman David Lynch Sergio Leone Stanley Kubrick David Cronenberg Terry Gilliam Martin Scorsese Woody Allen Roman Polanski Det var de jeg kom på i farten. For øvrig: Skift emnetittel, ellers vil tråden bli stengt. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Ridley Scott: The Gladiator og Black Hawk Down Peter Jackson: LOTR-filmene Steven Spielberg har jo masse bra filmer han også er lissom 100% enig med deg der! Men Quintin Tarantino er en drit god han og!! Endret 15. mai 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 (endret) Martin Scorsese Stanley Kubrick Steven Spielberg Francis Ford Coppola Sergio Leone Setter muligens Kubrick som nr 1. Endret 15. mai 2005 av Menkromsen Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Peter Jackson: LOTR-filmene Synes faktisk at LOTR er det dårligste Peter Jackson har laget. Dyktig gjennomført? ja! Filmer jeg vil se igjen? Nei! Har ikke han bare laget kalkuner og b-filmer før LOTR da? Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Mange er nevnt lenger opp,men en som er flink er Darren Aronofksy Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Sergio Leone og David Lynch liker jeg.. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 - David Lynch: (Eraserhead, Lost Highway, The Elephant Man, Blue Velvet, Mulholland Drive osv osv osv)- Ridley Scott: (Blade Runner(!), The Gladiator, Thelma & Louise, Black Hawk Down, Matchstick Men m.fl) - Tom Tykwer: (Der Krieger Und Die Kaiserin, Lola Rennt, Heaven) - Sam Raimi: (Evil Dead og The Hulk) - Peter Jackson: (Braindead, Bad Taste, Forgotten Silver, The Frighteners, Meet the Feebles) - Takashi Miike: (Ichi The Killer, Audition, One Missed Call) Jeg kan egentlig bare si meg enig i de du har listet opp her. Spesielt David Lynch er skremmende bra! Men du har vel glemt Quentin Tarantino her vel? Eller er du ikke fan? Han er ihvertfall en av mine favoritter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå