Ni kon Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 (endret) Hei alle sammen. Trener som juling om dagen og trenger derfor hjelp til å finne litt treningsmusikk. Jeg trenger musikk som er i samme sjangeren som JCA - I begin to wonder Eric Prytz- Call me Uniting Nations - Out of touch Kan noen hjelpe meg. Og jeg trenger IKKE: - Dødfødt metall og heavy - Ikke "Eye of the Tiger"- Please ikke foreslå den en gang - Ikke din mening om hva som er bra å trene til. Det er meget stor sannsynlighet at jeg har trent ca 10 år så lenge som deg og vet hva som duger til mitt behov. Men takk til alle som kan hjelpe Endret 3. mai 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Eneste trance-låta jeg noen gang har falt for.. DJ Espen - Hjallarhorn Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Clubmix 2005 En gjennomført dansbar cd med de kuleste låtene som man kan danse til. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er en trance-artist som har laga en låt av"Dovregubbens hall"... Lenke til kommentar
Imho Skrevet 3. mai 2005 Del Skrevet 3. mai 2005 Det er en trance-artist som har laga en låt av"Dovregubbens hall"... 2pm har laga en trance låt ut av dovregubbens hall. " In the hall of the mouantain king" synes personelig at det er en fryktelig covering Men smak og behag. Øyvind - hva med bodywork cd'ene , ganske orginalt , men , men. Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Harry dance-musikk? 2 Unlimited - Tribal Dance 666 - Paradoxx Alice Deejay - Better Off Alone Apollo 440 - Make My Dreams Come True (Ikke akkurat dance, men kan vel passe til trening?) Aqua - Dontor Jones (Antiloop Remix) Barthezz - On The Move Bloodhound Gang - The Inevitable Return Of The Great White Dope Bob Marley feat. Funkstar Deluxe - Sun Is Shining Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Da Buzz - Alive Er ihvertfall dance greier.. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Rollergirl - Dear Jessie Andy Wee - Precious Pimps Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Caramell - Supergirl Og Drömhus!! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 DJ Ross - Dreamland. Dr. Alban - Work Work. KLF - Last Train to Trancentral! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Hoppesangen! haha.. da får man bare hodepine av å trene. :!: Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Heter sangen Hoppesangen? Ja. Hør makkverket her. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Heter sangen Hoppesangen? Ja. Hør makkverket her. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Heter sangen Hoppesangen? Ja. Hør makkverket her. Hvem er det egentlig som har laget den? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Danzel med Pump it Up burde passe utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå