Jihadinmymind Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 For de som ikke vet hva Rammstein er er det et tysk band som spiller industrial metal og bandet har tatt navnet etter en tysk militærbase som brant ned. Her kan vi diskutere alt som har med rammstein å gjøre og du kan stille spørsmål! Jeg lurer på om det finnes noen norske fansider hvor alle sangtekstene deres er oversattt til Norsk! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Konge-tråd!!! Slenger på et bilde! Btw var det noen som var på konserten 16.november 2004 eller? Det var konge!! Endret 17. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ramstein militærbase brant ikke ned, det var en ulykke under en flyoppvisning. Et fly styrtet ned i en bråte tilskuere. 80-90 stykker som omkom. Og Rammstein er ikke mye industrial i mine ører Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Her er noen linker til Rammstein-sider: Herzeleid.com Rammstein.com @ Zyklon: Hva karakteriserer du Rammstein som da? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Tungrock med electo-elementer? Vet ikke helt... Men det er ikke industrial metal. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Rammstein er digg! min topp 5 av Rammstein (ikke i noen spesiell rekkefølge): Engel Mein Teil Sonne Du Hast Amerika Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Zyklon: Noen band du vil kalle industrial? Endret 17. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen band du vil kalle industrial? Red Harvest, nyere Samael, Mezzerschmitt (industrial black metal), Ministry, KMFDM... Noen mer/mindre industrial enn andre... Samael - Telepath Red Harvest - Cold Dark Matter Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ok! Men Rammstein er bra fordet!! Slenger på et bilde til!! Fra konserten 16. November btw. Endret 17. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Synes heller ikke Rammstein kan kategoriseres som Industrial Metal.. Men det er fett for det.. Men, kan bli litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Legger til musikkvideoen til "Keine Lust", som du også kan gå til Herzeleid.com og se! Windows Media: Low|High Real media: Low|High Quicktime: Low|High Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Rammstein står nå registrert under Industial på musikk sider da. men gidder ikke krangle på det. rammsteins site album(reise reise) var konge bra, men albummne før det har ikke helt overbevist meg. kom meg dessverre ikke på konserten pga jeg spørte en kamerat av meg om han ville være med, men han svarte ikke før alt var utsolgt. forbanne idioten! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Konge-tråd!!! Slenger på et bilde! Btw var det noen som var på konserten 16.november 2004 eller? Det var konge!! Der var jeg ja Konge-konsert. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Rammstein har definitivt industrial i seg, men det er ikke helt lett å plassere dem i en bestemt kategori. Jeg var på konserten i Spektrum. Jeg har likt Rammstein i mange år, men må nok si at jeg og bandet har glidd mer og mer fra hverandre den siste tiden. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 "ofisielle"? Jeg elsker Rammstein. Var på konserten i Oslo 16 november, og det tok helt av Noen favoritter uten rekkefølge: Engel Sonne Amerika Du Hast Ich Will Ohne Dich Amour Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Jeg likte de ganske mye for et år siden ca, men ble fort lei. De har noen kule sanger fortsatt da.. Edit: Innlegg nr 888! Endret 18. april 2005 av H4ngm4N Lenke til kommentar
Musty Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 hørte for første gang rammstein da jeg var i tyskland i 98. Like etter Sehnsucht albumet. Kjøpte det selvsagt, og har hørt på det siden.. Var merkelig når det albumet ble "pop" her i norge, i 2001 eller noe sånt.. da hadde jo jeg hørt på det i flere år.. ja, jeg var også på konserten, selvsagt Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Noen som har funnet sider der de oversetter tekstene til engelsk eller norsk? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) *sorry* Endret 18. april 2005 av midnight_walker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå