Gå til innhold

Tråden for de overtroiske!

P-in-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker å tro at det alltid sitter noen utenfor vinduet, ca. 1 meter fra der hvor jeg sitter nå. Føles som en kilende følelse.. Kanskje det bare er vinden.. Dessuten liker jeg ikke at dyna mi er for kort.. Tærne stikker av og til utfor, og det er skummelt!

Lenke til kommentar
Liker å tro at det alltid sitter noen utenfor vinduet, ca. 1 meter fra der hvor jeg sitter nå. Føles som en kilende følelse.. Kanskje det bare er vinden.. Dessuten liker jeg ikke at dyna mi er for kort.. Tærne stikker av og til utfor, og det er skummelt!

hehe...har det samme problemet :blush: dyna er for kort :ermm:

får en guffen følelse når jeg våkner om natta å alle tærne mine er utenfor dynen.... trekker de FORT inn igjen :roll:

edit : Leffie

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Jeg har en Rullemaskin til tobakk, som var borte i vel å si 1 uke. Så fant jeg den i dag, i en skuff som jeg er og henter noe i hverdag!!! Ganske skummelt, for jeg har til å med leta i skuffen for å finne den og den var ikke der!!!

Lenke til kommentar
Jeg har en Rullemaskin til tobakk, som var borte i vel å si 1 uke. Så fant jeg den i dag, i en skuff som jeg er og henter noe i hverdag!!! Ganske skummelt, for jeg har til å med leta i skuffen for å finne den og den var ikke der!!!

:!:

kanskje du har et spøkelse som røyker. men er uansett vanskelig å finne ting på lette steder. mange ganger jeg har gått å leite etter fjernkontrollen, da den ligger på stue bordet. men siden du leta i en uke, så har du enten en smugrøyker i huset eller et spøkelse.

Lenke til kommentar

:!:

kanskje du har et spøkelse som røyker. men er uansett vanskelig å finne ting på lette steder. mange ganger jeg har gått å leite etter fjernkontrollen, da den ligger på stue bordet. men siden du leta i en uke, så har du enten en smugrøyker i huset eller et spøkelse.

Jeg er helt alene akkurat nå for tiden, de andre er på ferie

Lenke til kommentar

I stad gikk strømmen i huset, og rett etter kom det masse rare lyder :scared: . Jeg gikk ut døra og der sto det en elektriker. Han fiksa visst noe hos naboen. Men i samme slengen måtte jo den forbaska elektrikeren stenge av strømmen i huset her og da. Forbanna elektriker, ble jo helt skremt jo...

Er ikke noe spesielt overtroisk ellers... tror jeg... :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242

Tror alltid at det er noen utenfor vinduet mitt om kvelden..når jeg har lyset på på rommet, kan jeg jo ikke se ut. men folket kan se inn..skummelt egentlig.

Og for dere som har for kort dyne: SOVESOKKER/SOVELABBER!

www.sovesokker.no

BWHAHA! :p

Lenke til kommentar

Hehe.. artig greie dette... kan jo slenge inn en historie jeg har hørt av en kamerat..

Det var tanta hans som var ute og handlet. Det var ingen hjemme, barna hennes var på skolen, og mannen på jobb... Over sofaen i stua hadde hun to gamle langrennski bolta fast i veggen. Da hun kom hjem lå disse skiene i sofaen, helt parallelt... :hmm:

Lenke til kommentar

En lærer av meg fortalte for noen år siden at faren hans var alene en gang i huset. Plutselig skrudde TV'en seg på, og et gjenferd viste ansiktet sitt på TV.

En annen historie jeg har hørt, går ut på at en kvinne plukket opp en haiker. Hun pleide ikke gjøre det, men i dette tilfellet gjorde hun det. Hun kjørte gjennom en tunell, og da hun kom ut av tunellen var heikeren borte, de fant ingen spor etter haikeren i tunellen.

Lenke til kommentar
En lærer av meg fortalte for noen år siden at faren hans var alene en gang i huset. Plutselig skrudde TV'en seg på, og et gjenferd viste ansiktet sitt på TV.

En annen historie jeg har hørt, går ut på at en kvinne plukket opp en haiker. Hun pleide ikke gjøre det, men i dette tilfellet gjorde hun det. Hun kjørte gjennom en tunell, og da hun kom ut av tunellen var heikeren borte, de fant ingen spor etter haikeren i tunellen.

Skal lure på om de to hadde problemer med å sove den natten jeg :p

Lenke til kommentar

kan fortelle litt creapy ting...

slo av tv`n min 3 ganger en natt her, ingen kan ha slått den på uten at jeg hadde merket det

spøkelse har blitt sett 2 ganger her, skjer også andre ting, som snakking, skriking osv, alle som bor her har hørt det, men ingen har snakket om det, er vel ca 1 år siden noen nevnte det her, alle 5 som bor her hadde opplevd noe

på jobben til søster har folk sett ting, blitt dyttet og en morgen var ALT på kjøkkenet flyttet på

har vært på en plass der det skal spøke, så ingenting, men hørte noe, kjenner andre som har sett ting der, som forsvant når de skrudde på lyset, og kom tilbake når de skrudde det av igjen, Vi Menn har også vært der, planen var at de skulle overnatte der, de dro igjen

har også hørt MANGE historier fra nære venner som har vært der en del

har også hørt om spiritisme, ikke deltatt selv, men vet at de har fått skikkelige svar på det de har spurt om, og de 2 som kunne svaret satt i ett annet rom...

har også ett bilde med spøkelse på fra barnehagen, ikke spør om å få se det, fordi jeg vet ikke hvor det er nå, vet ikke om det er noe feil med kamera/bilde, men det er tydelig at det er en gutt der, som er gjennomsiktig

Lenke til kommentar

Tror ikke jeg er overtroisk, men jeg er 100% sikker på at det finnes mer mellom himmel og jord en det vi ser. Har opplevd noen undelige ting som jeg ikke kan forklare.

Det rareste som har skjedd meg er at en morgen jeg våknet sto kontor stolen min utpå gulet!! Der hadde ikke jeg plasert den. Det som er enda rarere var at ene hjulen var falt av, og det lå under pulten der stolen stod når jeg gikk å la meg.

Endret av kengdal
Lenke til kommentar

Vell, som oftest finnest det en naturlig forklaring på ting.

Det med tv`n kan ha vert noe som reflekterte infrarøde signaler til tv`n.

Snakking f.eks kan jo være ren fantasi.

Av og til syns jeg at jeg hører noen rope på meg, men det er bare hodet mitt som kødder med meg :)

Vell, man kan jo aldri være sikker.

Lenke til kommentar
Vell, som oftest finnest det en naturlig forklaring på ting.

Det med tv`n kan ha vert noe som reflekterte infrarøde signaler til tv`n.

Snakking f.eks kan jo være ren fantasi.

Av og til syns jeg at jeg hører noen rope på meg, men det er bare hodet mitt som kødder med meg :)

Vell, man kan jo aldri være sikker.

det med tv`n kan være ok, har aldri skjedd noe lignende verken før eller senere, men når du ligger i sengen å hører, og tar hudet under pute og prøver å sove for å ikke høre det tror jeg ikke lengre at det er fantasi...

er egentlig ikke spesiellt overtroisk

Lenke til kommentar

sikkert 50 ganger eller mer har jeg sett små klipp av ting som skjer, og så skjer de en gang i fremtiden. helt likt. samme lyder, samme stemmer, samme TANKER. tror rekorden min er 5 år mellom jeg ser det for første gang og det faktisk skjer. hvis ikke det beviser at det er noe vi ikke vet, så gjør ingenting.

Lenke til kommentar

Har ganske ofte en sterk dejavu følelse.

Merker ofte at det som skjer har jeg sett skje en gang før..

Eksempel; var på skolen på tirsdag, satt å pratet med noen folk og da plutselig slo det meg at dette har skjedd før. Akkurat samme samtale,samme tid, samme folk.

Små creapy :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...