Mr.SS Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hei og hopp kara! Skal stå for musikken på fysisk trening for et fotball lag i kveld.. Noen gode forslag? mvh sigssoft Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 scooter har fine treningssanger Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 5. april 2005 Forfatter Del Skrevet 5. april 2005 vil helst ikke ha så mye trance Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg trener ofte spinning timer. Det involverer mye fart osv. Kan ikke heilt måles med fotball, men selve trance opplegget gjør meg mindre motivert. Vil anbefale Rage Against the Machine jeg. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Forslag: Rammstein Turboneger In Flames Children Of Bodom Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) System of a Down - Steal This Album! Perfekt for trenning, kjapp og energirik... Endret 5. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Call on Me Hehe, tenkte akkurat på den samme. Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Å trimme etter Dimmu Borgir o.l. synes jeg er direkte teit. Skal du i treningstudio, er det billig plastikkmusikk som gjelder. Airscape - L'esperanza Alcazar - The World We Live In Drunkenmunkey - Calabria Madison Avenue - Don't Call Me Baby Moby - Lift Me Up Safri Duo - All The People In The World Shaun Baker & Marc van Linden - Sex On The Street Siria - Endless Summer Vinylshakerz - One Night In Bangkok Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hm ikke trance. da er skikklig metal best. metal med mye bass og rask bass tromme. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) hm ikke trance. da er skikklig metal best. metal med mye bass og rask bass tromme. System of a Down - Steal This Album! Perfekt for trenning, kjapp og energirik... Den har kanskje ikke så rask basstromme, men den er akkurat passe kjapp for jogging. Genial plate. Å trimme etter Dimmu Borgir o.l. synes jeg er direkte teit. Skal du i treningstudio, er det billig plastikkmusikk som gjelder. Det er noe av det dummeste eg har hørt. Forøvrig så tror eg du er litt på jordet hvis du mener at Moby er 'billig plastikkmusikk'. Endret 5. april 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Å trimme etter Dimmu Borgir o.l. synes jeg er direkte teit. Skal du i treningstudio, er det billig plastikkmusikk som gjelder. Hvorfor i alle dager er det teit? Folk kan jo vel høre på det de liker når de trener eller gjør andre ting. Jeg hører faktisk ofte på Dimmu Borgir - Stormblåst albumet når jeg skal sove Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Disse bruker vi: Call On Me Pump It Up Waiting for the weeken eller noe sånt(det er ikke scooter sin "Weecend") Eurodancer Supadupafly Eye Opener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå