mecha slin Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Når du lager denne posten her.... Ja jeg vet det Jeg er også meget stolt av det. Endret 21. mai 2005 av mecha slin Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har spilt så mye at jeg drømmer masse om det. Dessuten når jeg er drita begynner jeg å prate om at folk ganker meg (levende gjester som ganker meg) Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 4. april 2005 Forfatter Del Skrevet 4. april 2005 Så når du ser en Porsche tenker du "epic mount" med en gang? Lenke til kommentar
Raugen Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 like før man begynner å lete etter Though Jerky på Rema.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 var på Ski Storsenter på lørdag. Jeg så en gammel dame med laaange fletter (nesten så det var forbi puppe-grensen), eneste jeg tenkte da var "LOL, lvl50 nelf" Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 HAHA spilt litt mye da ja folkens lo godt når jeg leste det. Synd jeg ikke har fått testet wow enda :S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har selv 14 dager playtime Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 tror jeg vil ganke folk som ikke passer meg Lenke til kommentar
and91 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 den franske læreren vår går alltid med lange kåper og merkelige hatter o.s.v og en dag når hun kom på skolen tenkte jeg " dæven, heavy mage" Lenke til kommentar
mr.Lunarion Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 hehe, moro detta karer! Drømmer om det støtt selv, selv om jeg har en lvl 24 hum rogue og en lvl 9 gnome warlock drømmer jeg alltid om at jeg er en lvl 16 tauren shaman noen som har en forklaring? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tror at mr. Lunarion bør lage seg en horde character jeg.. .P Lenke til kommentar
Omar Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Når jeg er trøtt og sånt er det helt vilt. Pappa var litt irritert fordi jeg ikke våkna når han prøvde å vekke meg her om dagen. Så tenkte jeg, "Han må jo skjønne at jeg ikke våkner når det står 2 succubusser ved sengekanten!?!?" Også når jeg kjørte bil til TG prøvde jeg å se rundt på ruta etter buffsa mine. Jeg måtte sjekke om windfury fortsatt var på :F Og noen ganger prøver jeg å trykke tab for å markere biler som kjører forbi. For å sjekke lvl og sånt lissom. Vet ikke åssen jeg prøver å trykke på Tab mens jeg går, men jeg bare prøver lissom... Litt sjukt. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hehe, driver å lager en liten hunter alt, og når jeg var ute å jogga med hunden her om dagen holdt vi god fart og den byksa fremover ved min side. Da kunne jeg ikke la være å tenke på huntern min Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har (helt seriøst) hoppet ut av senga og prøvd å kaste frost nova. Jeg drømte at jeg ble jaga av en rogue. Lenke til kommentar
Kim Roger Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 begynte å syte litt her om dagen når jeg gikk ut av døra fordi jakka mi ikke hadde nokk forst resistance Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 tenkte også at jeg slapp å gå ut i friminuttet fordi jeg var stealtha Gæærn ass Lenke til kommentar
smetho Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har drømt om WoW regelmessig siden jeg startet å spille det. Dersom jeg har spilt noen timer en dag drømmer jeg helt sikkert om det på natten. Mulig fordi jeg, når jeg legger meg, tenker på hva jeg skal gjøre videre neste gang jeg spiller...sovner med den tanken på hodet, og da er det selvsagt gjort Lenke til kommentar
H2H Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har spillt så mye at jeg har begynnt å gå rundt "aggro" sonen til alle som går forbi på gaten! hehe Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Drømte at jeg skinnet i redridge... Å flere ganger tenkt på hvilken lvl folk på jobb ville hatt på wow. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå