Gå til innhold

Homofili hva er dine synspunkter


Anbefalte innlegg

I moderne tid har dette blitt mer og mer allment vanlig.

 

Hva synes dere om det?

 

jeg blir så forbannet på de som skal spille så sinnsykt på det som feks homsepatruljen og de på mess tv... Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter.

 

 

er jo et faktum at veldig mange faktisk er det! Og jeg synes det er helt greit hva folk selv velger å gjøre.

 

alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk

 

 

Og ikke si samme for meg bare de ikke prøver seg på meg. det er en klisjè!

 

 

En siste ting jeg er verken homo eller bifil er vel de av dere som ville trodd jeg var det og..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg blir så forbannet på de som skal spille så sinnsykt på det som feks homsepatruljen og de på mess tv... Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter.

... Og hvorfor skal de ikke få være seg selv?

 

En siste ting jeg er verken homo eller bifil er vel de av dere som ville trodd jeg var det og..

 

Jeg lurer veldig, veeeldig på hvorfor folk føler at det er nødvendig å understreke at de er heterofile hver gang homofilidebatten dukker opp.

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg likegyldig. Man må få gjøre hva man vil og stå for hvem man er.

 

Hva så om du liker karl isteden for kari?

Det heter Ola og Kari, ikke Karl og Kari. Fy fy. :p

 

Folk får gjøre hva de vil for min del så lenge det ikke går utover uskyldige mennesker... og dyr.

Lenke til kommentar
alle fjortisser som kommer med usakelige barnslige kommentarer vil bli rapportert! i 2005 er det faktisk ikke kult å hate homofile og utlendinger men bare patetisk

Hvorfor i hule heite nevner du utlendinger?

 

Jeg mener de er helt vanlige mennesker og kan oppføre seg deretter.
Ja, tenk om ikke alle var helt A4. Tenk så grusom verden ville vært.
Lenke til kommentar

Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!

Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. :wallbash: Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! :hrm: Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! :roll:

Lenke til kommentar
Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!

Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. :wallbash: Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! :hrm: Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! :roll:

noe kommer bare med alder mine gode venn :p

De vil lære en eller annen gang. ellers så får de seg nok en på tryne når de begynner på vgs.

Lenke til kommentar
Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!

Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. :wallbash: Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! :hrm: Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! :roll:

noe kommer bare med alder mine gode venn :p

De vil lære en eller annen gang. ellers så får de seg nok en på tryne når de begynner på vgs.

Hvis du sjekker profilen min så tennes det nok et lys for deg! :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg skjemmes over folk som er REDDE for homofile!

Folk i klassen min tror at å mobbe folk som ikke er hetro og norsk er kult. :wallbash: Folk har seriøse dumme ting i hodet da altså! :hrm: Kjenner mange homoer (Håper det ikke jeg får pisking av det ordet!), aldri nå galt med dem. Altså, ingen(få) er som homsepatrulien, de er vel ikke slik egentlig heller, skaperne prøver å gi oss inntrykk på hvordan homer er. Men de er ikke sånn! :roll:

noe kommer bare med alder mine gode venn :p

De vil lære en eller annen gang. ellers så får de seg nok en på tryne når de begynner på vgs.

Hvis du sjekker profilen min så tennes det nok et lys for deg! :whistle:

jeg har gjort det :p

vet det er en del år igjen, men derfor skrev jeg at noe kommer med alderen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...