Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) jeg har lakka Q-tec kabbisen min og jeg lurer på hvorda det ble. Endret 24. september 2006 av Little slask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) bilde til Endret 16. mars 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) bilde til Endret 16. mars 2005 av Little slask Lenke til kommentar
Musty Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) du burde forandre topicen.. var ikke lett å forstå hva du snakket om der.. den er ment å gi et inntrykk av hva du skriver om.. f.eks: "Kritikk på lakkert qtec kabbis" eller noe sånt.. og jeg syntes det så fælt ut... Endret 16. mars 2005 av Musty Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 joda...tør jeg spørre åssen lakk du har brukt? det ble ikke så veldig pent at det gjør noe..du trenger nok litt trening med sprayboksen! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 biltema jeg gadd ikke å vente på at pappa kom hjem fra jobb Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Kan jeg si det jeg virkelig mener? Det var forferdelig! Men siden jeg skal være litt snill så skal jeg ikke kritisere deg mer, men heller gi 2 tips. Runt kanten på plexi brurde du brukt tape. Og så burde du brukt sjablonger! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 bruk sjablonger gjorde ddet men de fuka ræva + at jeg skal ha gule stiper på frotn Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) sånn egentlig..ville jeg bare pussa det ned igjen...!!!åssen får du det til og bli fucka med sjablong.jeg ser også at du har tatt bort sjablongen og lakka med oransje.....jeg kunne lagd et sånn merke uten at det renner og uten sjablong Endret 16. mars 2005 av wakZ1 Lenke til kommentar
xcase Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 hmm... ble ikke SÅ pent.. 1) puss ned lakken 2) lakk igjen (rolige og jevne bevegelser) 3) vent noen timer (les på boksen) 4) puss igjen 5) lakk igjen osv gjør dette 2-3 ganger så blir det penere.. ..og for guds skyld bruk sjablonger eller maskeringsteip. Er en grunn til at dem finnes.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 sånn egentlig..ville jeg bare pussa det ned igjen...!!!åssen får du det til og bli fucka med sjablong.jeg ser også at du har tatt bort sjablongen og lakka med oransje.....jeg kunne lagd et sånn merke uten at det renner og uten sjablong Ja, det ser sånn ut. Lakk først oransje og_så tar du sjablonger. ikke før du har lakket oransje. Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Demoter kabinettet, ta vekk alt som ikke skal lakkeres (hvinduer lister etc..). Puss ned og gjør jobben på nytt. Hold lakkboksen 20->40 cm fra flaten som skal lakkeres (les på boksen), og før boksen med jevne bevegelser fra side til side. Og fra topp til bunn. Gummi lista på toppen må du sannsynligvis bytte, for det er ikke lett å få fjernet lakken du har sølt på den. Det du har gjort hær kan bare kalles for slurv. Så prøv igjen, og tenk før du gjør. Lykike til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. mars 2005 Del Skrevet 17. mars 2005 Vakke det peneste jeg har sett, og fargen var fæl! :s Men helt greit altså.. Første gang? Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Enig i det, men sidedøren med vindu så ganske bra ut. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Joda, syns det så "greit" ut for og være første gang. Det ble liksom værre og værre når man gikk rundt kabinettet i fly perspektiv. Sidedøren med vindu ble bra. Toppen ble ok, men stygt ved listen til plexi. Hovedkortdøren ble mindre delikat. Men, det viktigste er jo om du er fornøyd. Er du fornøyd, så trenger du ikke gjøre noe. At du er fornøyd er det som teller. Lenke til kommentar
olaman Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Får jeg si "herregud" til dette? btw; har du skrevet "Waring! Ratation" frampå der? : Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Får jeg si "herregud" til dette? btw; har du skrevet "Waring! Ratation" frampå der? : må bare le...det står innderlig ratation der..... :!: Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 Hvis dere hadde sett på siste bilde, ser dere at det er fjernet. Iallefall rabla bort. Alle kan skrive feil, ingen som er feilfrie. Så dere trenger ikke "mobbe" han for det. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2005 (endret) skrev det riktig men det er vansklig å lese men skal lakke på nytt snart EDIT: Fjernet 14izz srivinga mi Endret 8. september 2005 av Little slask Lenke til kommentar
paknive Skrevet 18. mars 2005 Del Skrevet 18. mars 2005 jaja gutta, vi snakker tross alt om en fjortiss her da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå