hallvis Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Jeg skal lage den ultimate vår-platen. Dvs ei skive med sanger til å bli forelsket og "vår yr" av. Og som vi alle vet er det et kunstverk og sette sammen en god samle cd. Jeg lurer bare på hva dere synes er perfekte "snart sommer sanger"? Her er noen av sangene jeg synes gjør seg godt: Phoenix - Too Young Phoenix - If i ever feel better Just D - Herrarna i hagen Jackson 5 - Blame it on the boogie Mange flere, men gidder ikke skrive mer! Kan jo legge til at Postgirobygget, De lillos osv blir for opplagt! (selv om alle er enige om at de passer godt til en duggfrisk i solnedgangen!) ps. enten har jeg oversett noe, eller så finnes det ingen egen kategori for musikk. er ikke dette noe å tenke på moderatorer. EDIT: hehe...dumme meg...så musikk kateforien nå. Hvordan legger jeg innlegget under musikk da? Endret 11. mars 2005 av hallvis Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Det er bare å trykke "report"-knappen det, så flytter en moderator den Angående topic, så vil jeg si at Turbonegers "Good Head" passer, men det er vel kanskje fordi jeg forbinder den med sommeren Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Ahh....Turbo, øl, fjære, sol og sommer er definisjonen på lykke! Men skal lage denne platen til ei venninne som ikke knuse-elsker den tyngre garden av den tonetiske verden! (svada svada svada!) Men takk! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 De lillos - Suser avgårde Funker som vårsang for meg. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mye av postgirobygget er herlig vår/sommermusikk! de beste er vel: -Sommer på jorda -En solskinnsdag -Idyll -Ferie -Forsvarets luftværnrakett -Wham! - Club Tropicana En annen sang, som alltid får meg i sommer/godt humør er en (progressive trance) sang som heter Golan Globus - Blazer, men det er for spesielt intereserte Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Selve symbolet på sommer (innen musikk da) er for meg PSB - Idyll og PSB - Bohemen. Andre sanger: Motorpsycho - Plan #1 Led Zeppelin - Going to california Incubus - Drive Greenday - Hitchin a ride Gartnerlosjen - En hammer av saft Gartnerlosjen - Heldiggrisene Big Bang - Summer rain Om jeg skal velge ut spesielle sanger er nok de over de jeg kan tenke meg. Men det blir mer album/artist basert hva som er bra sommermusikk for min del. Jeg kan ikke tenke meg en eneste sang som kan være vårsang og bra. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Bryan Adams - Summer og 69 DDE - rai rai Disse to får med i stemming, Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Morgul - The Murdering Minds. Sommerlåt for meg. En av de bedre sommerene jeg har hatt. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Veldig mye godt her. Vil selv legge til: Danko Jones - Lovercall og Sound of Love Kiss - Black Diamond Tennis - Here comes the coastguard The Sounds - Hit me, living in america Dolly Parton - Jolene Jet - Are you gonna be my girl Gluecifer - Take it Hellacopters, Turbnegro, Darkness Mye bra her folkens! Keep it up! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 The soundtrack of our lives - Instant repeater 99 BigBang - How do you do Gatas Parlament - Tredagern (AKA grillsangen) Green Day - She Jim Stärk - Morning Song Jokke - Sola skinner Kashmir - The Aftermath Modest Mouse - Float on Queens of the stoneage - Feel good hit of the summer Noen låter som jeg forbinder med sommer Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Incubus - Drive Syns at rolige sanger som bare flyter fram passer fint om sommeren. Man skal jo tross alt gjøre minst mulig Lenke til kommentar
hylo Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Heftig death eller thrash holder i massevis for å slukne sommer-musikk tørsten min. Lenke til kommentar
Aurgjelme Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg forbinner SOAD med sommeren jeg. korslig å høre serjs stemme røske i trommhinnen mine! Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Postgirobygget - En solskinnsdag, Idyll og 32 tommer Gylne tider - Sommartider Ace of Bace - It's a beautiful life Drömhus - Vill ha dig Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg forbinner SOAD med sommeren jeg.korslig å høre serjs stemme røske i trommhinnen mine! Ja, den er kos! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 jeg forbinner SOAD med sommeren jeg. jeg også! kjøpte alle 3 SOAD albummene sommer 2003 ah, det var en fantastisk sommer!! Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2005 Hva er nå en sommer uten de hellige skivene til Guns n Roses? Welcome to the jungle spesielt! (sukk.....kan ikke sommeren komme snart? ) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Forbinder gjerne sommer med Icubus sitt Morning View. Herlig stemning på det, spør du meg. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Postgirobygget - En solskinnsdag, Idyll og 32 tommerGylne tider - Sommartider Ace of Bace - It's a beautiful life Drömhus - Vill ha dig Er jo også en del av de andre sangene til Ace of Base som kan forbindes med sommer.... Må vel innrømme at jeg liker Sommerflørt fra Sandra og Philip, og trur den kommer til å bli en kjempe sommerhit... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. mars 2005 Del Skrevet 12. mars 2005 Jeg skal lage den ultimate vår-platen.Dvs ei skive med sanger til å bli forelsket og "vår yr" av. Og som vi alle vet er det et kunstverk og sette sammen en god samle cd. Jeg lurer bare på hva dere synes er perfekte "snart sommer sanger"? Her er noen av sangene jeg synes gjør seg godt: Phoenix - Too Young Phoenix - If i ever feel better Just D - Herrarna i hagen Jackson 5 - Blame it on the boogie Mange flere, men gidder ikke skrive mer! Kan jo legge til at Postgirobygget, De lillos osv blir for opplagt! (selv om alle er enige om at de passer godt til en duggfrisk i solnedgangen!) ps. enten har jeg oversett noe, eller så finnes det ingen egen kategori for musikk. er ikke dette noe å tenke på moderatorer. EDIT: hehe...dumme meg...så musikk kateforien nå. Hvordan legger jeg innlegget under musikk da? Si i fra når du har cden ferdig da, så skal jeg få lastet ned og, si min mening! Sliter seriøst med å finne noe digg musikk for tida jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg