johnped Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Hei... Så har det skjedd igjen. Jeg klarte tilfeldig å dra ut strøm adapteret til min D-Link 614+ Når jeg setter det tilbake i kontakten, så er routeren helt død. Altså, den fungerer ikke. Dette har skjedd før, jeg tok adapteret ut og inn, ventet litt osv....og plutselig fungerte den igjen. Har sjekket at det ikke er noe tull med kabelen osv... Nå har jeg holdt på lenge her, og gir snart opp...var vel ekstra heldig sist da tenker jeg. Noen som har noen erfaringer med dette...? På forhånd takk Endret 10. mars 2005 av johnped Lenke til kommentar
johnped Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2005 Noen sier at andre routere fra D-Link trenger nye strømadapter leser jeg her. Gjelder dette også for min D-Link 614 +...? Og noen sier oppgrader firmware, og noen mener ikke..???? Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 (endret) Det stemmer det du har lest. En kompis av meg har samme router som deg og akkuart det samme skjedde hos han. Det er et kjent D-Link problem, det er noe med strømforsyningen til routeren. Kjøp ny strømforsyning til routeren på: http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=39204 eller på : www.clasohlson.no hvis garantien er gått ut. Mener den man får i tak i på Clas Ohlson er billigere og mer stabil en den fra MPX.no/D-Link. Vet ikke hva den heter da, har bare hørt om den. Du finner sikkert ut av det her på forumet. Før du kjøper noe bør du være bombesikker da Kan være en fordel å prøve ut en fra noen du kjenner eller måle om den gamle strømforsyningen gir ut spenning på DC siden. Hilsen Zuul Endret 11. mars 2005 av Zuul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå